10/24/2023

HP

Megalakítom a Hó Pártot! Bárki beléphet, aki ellentmondást nem tűrően havat akar!

Olyan egyszerű vágyaim vannak mostanában, hogy nagyon-nagyon-nagyon szeretnék már havat év végére. Hogy havazódjon be az egész táj, hogy ne csak 1-2 centi essen egyszer, hanem 20-30 centik rendszeresen és, hogy maradjon tartós. Tudom, hogy sokatoknak a normális mennyiségű eső is az ellensége, hát még 30 centi  hó, de most engedjétek el magatokat és képzeljétek el, hogy ilyen látványra ébredtek reggel. 


Szinte érezni, a dermesztően friss levegőt és hallani a csendet és nyugalmat, amit a kép áraszt. Nekem tényleg fizikailag fáj, hogy nem látok havat évek óta. Ugyanígy fájt, hogy itt az ősz és 28 fok van nem pedig nyirkos eső. Hát mit mondjak, szerintem már tudjátok, fordítva vagyok bekötve, nekem 2 hét nyár bőven elég lenne, ehhez képest borzasztó hosszú és meleg nyarakat kell túlélnem és mindig abban reménykedem, hogy egyszer csak vége lesz és csak lesz hó és az idő nem csak a NYP-nak kedvez (Nyár Pártiak). A gyakorlatias oldaláról is meg tudom fogni. Kellene a földnek mind a hó, mind a jó hideg tartósan, mert ha idén is enyhe tél lesz, akkor olyan rovar és bogár invázió lesz. Meg a gyerekek sem nőhetnek fel hó nélkül! Ha igen, akkor legalább hívják úgy a helyet, hogy Los Angeles. 

Visszatérve a hóra, gondolkodtam már rajta, hogy mit kellene csinálni hó nélkül? Elmenni valami havas helyre? Az nem jó, mert igazából azt akarom, hogyha kinézek az ablakon, akkor itthon legyen hó és nem valami sípályán akarok bosszankodni, mert amúgy nem érdekel a síelés. Viszont korizni imádok. A Városligeti koripálya nyilván a kedvencem és még jobb, ha előtte a Széchenyi fürdőben kezdünk, a szabadtéri medencében ázunk miközben esik a hó és után megyünk át a koripályára. Állítólag az agy nem tudja, hogy amire gondol az megtörtént-e vagy sem. Szóval fejben havas tájakon mászkálok, de az agyam még nem érte el a tudatlanság azon állapotába, hogy ne tudja, hogy erre csak gondolok és nem történt meg. 

November közepén van a szülinapom és mi mindig ajándékoztuk egymást a középsuliban. Kérdezték az egyik évben, hogy mit szeretnék. Azt mondtam havat, jó sok havat. Csodák csodájára november közepén térdig érő hó esett a születésnapomon és egész nap csak esett és esett. Úgy mentem be suliba, hogy egyrészt késtem a hó miatt (de ennek nyilván örültem, hogy lehet késni) másrészt nagyon boldog voltam. A hó örömére minden áldott szünetben megfürdettek a hóban (fiú osztályba jártam...) és milyen jó volt! Most is ebben reménykedem, hogy hátha lesz hó és akkor fürödhetek benne. Nem is, nem reménykedem, már-már szuggerálom az időjárást a tudatommal. Így lett hó helyett 28 fok. Még gyakorolnom kell...de várjátok ki a végét! 

24 megjegyzés:

  1. Na, ennek a pártnak egészen biztosan nem leszek tagja, én től jól megvagyok úgy, ha látok képeket havas tájakról.
    De egye fene...a szülinapodon legyen térdig érő. 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy te a Nyár Párt tagja maradsz, :D de azért köszönöm, nagyon diplomatikus válasz és kedves gesztus! Bár így lenne mindenki az élettel! <3

      Törlés
  2. Talán majd húsvétkor lesz egy kicsi, meg megint 13 fok karácsonykor :D #fôazoptimizmus ;) Zsófia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De én is belépnék a pártba, ha az segitene!

      Törlés
    2. Máris bevettelek a pártba! ;)

      Törlés
  3. Én annyira utáltam a havat és a telet....de képzeld el, most ugyan ezt akarom! Hetek óta az instán valahogy a szemem előtt vannak képek havas tájakról, erdőkről, aztán meg pici házakról, kandallókról az ablakokon látni, ahogy kint esik a hó....egyszerűen elkezdtem utána vágyakozni. Arra az igazi fehér, tiszta hóra, ami még gyerekkoromban volt. Szép lenne, ha idén látnám is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg? Pedig azt hittem te is szereted, de azért jó, hogy belépsz a pártba! :D

      Törlés
    2. Pár éve szeretem csak :D

      Törlés
  4. Én hardcore párttag akarok lenni! Sok havat akarok, ami megbénítja a várost. Olyan teleket, mint 20-30 éve, amikor az utcánk lakói összedobták a pénzt, hogy egy traktoros bejöjjön a főútról és kiszabadítson minket. Vagy mire elhánytuk az ajtó és a kapu között a havat, kezdhettük elölről. Vagy amikor faxon kellett beiratkoznom az egyetemre a 2. félévre, mert kenyérért is csak sílécen tudtam elmenni, se busz, se vonat nem járt napokig.
    A gyerekeim még életükben nem szánkóztak és síelni is csak hóágyúzott pályán síeltek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de jó! Beveszlek az alapítótagok közé! ;)

      Törlés
  5. Végre egy párt, amibe jószívvel belépek és teljes mellszélességgel ki tudok állni mellette ❄️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hurrá! Nem is gondoltam, hogy ennyi mindenkinek hiányzik a hó! :)

      Törlés
  6. én négyévszak-párti vagyok, télen legyen hó! ❄️ librarycat (jé, tudok írni kommentet, éljen!)

    VálaszTörlés
  7. szia, belépek a pártodba, várjuk együtt :-)

    VálaszTörlés
  8. Mind a négy évszakot szeretem, így a havas telet is várom. Szeretnék belépni én is a havas pártba.

    VálaszTörlés
  9. Itt vagyok én is, kérem a felvételemet!!!-))

    VálaszTörlés
  10. Nem is gondoltam volna, hogy ennyien hó pártiak lesztek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak hó, én a hideget, a ködöt is szeretem-)) Ez az októberi 25-30 fok nálam is kiverte a biztosítékot :D

      Törlés
  11. Hat abszolute egyetertek, ez az oktoberi 25 fok rettenetes (volt). En is 4 evszak parti vagyok, mert ez a holland idojaras kikeszit. Mondjuk en a sielessel is okes lennek, de ja, jo lenne a kertben hoembert epiteni, vagy csak ugy kimenni valahova 5 percre levo helyre szankozni. (M. Gray)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tegnapi (október 30.) is mi volt már? Egy szál pólóban voltam kint, ma meg világvége vihar kerekedett. Jó lenne az a hóember, egyet értek! :)

      Törlés