10/28/2023

Tánc és mozi

Tegnap volt egy kisebb özönvíz, de nekem persze tetszett pedig ki kellett mennem többször is. Viszont van szép gumicsizmám, jó esőkabátom és sok-sok esernyőm így fel tudtam szerelkezni az eső ellen.



Délutánra nálunk is kisütött a nap egy kis időre. Éppen amikor a konditerembe beléptem rám sütött a nap. Ezt vehetném egy jelnek csak még nem tudom mit jelent. Mit mondjak, nem volt túl sok kedvem bármit is csinálni, mert a táncolásból estem át, de aztán átszellemültem, mert Arnold képe figyelt a falról és lenyomtam a kötelező kört, majd elköszöntem Arnoldtól visszaestem a táncterembe, ahol Travolta és Swayze figyelte a falról, hogy 30 percet nyújtok. 

Nem tudom meséltem-e, de elkészült a táncterem pár hete. Az egyik fal végig lett tükörrel téve, vannak hangszigetelő függönyök, vannak sötétítők, diszkógömb és egyéb hangulat világítás. A kedvenc táncos filmjeimről vászonképek a falon és mikor nem táncteremként funkcionál, akkor a függönyök segítségével 2 perc alatt átalakul mozivá, amihez kényelmes székek is bekerülnek. Óriás kivetítő és mozi hangzású hangfalak vannak. Brutális! Még mindig el sem hiszem. Még mindig úgy lépek be minden nap, hogy wáááow. A szuterénből teremmé átalakulását anyukám és én vezényeltük le, a belső dizájnt és a műszaki részét a férjem találta ki. Most nem én, hanem a férjem valósította meg az én elképzeléseimet, sőt még hozzá is tett és olyan lett, amire nem is számítottam. Innentől kezdve már moziba sem kell menni, barátok jönnek át mozizni ja és van igazi popcorn gép is, így tényleg teljes az idill. Pár napja gondoltam rá, hogy egyedül megnéznem a Pápa Ördögűzőjét, de aztán jobbnak láttam, ha mégsem, az ilyen filmekhez kell a társaság. 

A gyerekek is nagyon szeretik, a nagyobbik lányom jár táncolni és szoktam vele lent gyakorolni, javítgatom a mozdulatokat, a kicsivel lent gyakoroljuk a tornát és filmezni is szeretnek lent, de például videojátékozni is tudnak vagy a Just Dancet nyomni és mozi nagyságban látni hozzá a képet. Nem tudom ismertek-e ezt, kábé a tánc karaoke változata, szuper cucc. Nintendo Switchre lehet megvenni és mindenféle táncos koreográfia van hozzá. Kicsik is tudják használni, de vannak felnőtteknek valóak és kifejezetten olyan, amit workouthoz ajánlanak. Rendesen le lehet izzadni tőle. Társaságban óriási röhögések vannak belőle. Ez egy régebbi reklám róla, de itt jól látszik, hogyan működik. Ki lehet tenni tévére is a képet, de projektorra is, szóval nem muszáj ilyen kis képernyőn nézni. 




Rengeteget dolgoztunk ezért is. Van ebben jó pár száz éjszakázás, amikor már annyit dolgoztál, hogy émelyegsz és szédülsz. Nem is tudom meddig készült, szerintem 2 év biztos volt a nulláról való teljes átalakulás. Aki bent volt a zárt blogban az tudja, hogy nekünk nem olyan egyszerű elmenni mondjuk nyaralni, sokat utazni, kicsit meg van kötve a kezünk, bár ebben is talán lesz változás, de ezért is találtuk ki, hogy a ha Mohamed nem megy a hegyhez, akkor a hegy megy Mohamedhez. 

Nagyon több tervem nincs is. Talán egyszer jó lenne egy kis vendégház és egy dézsa a kertbe. 

1 megjegyzés:

  1. Wow, biztos tök jól néz ki. Esetleg ha nem is egyben az egészet, de részleteket láthatunk belőle? Én legalábbis nagyon kíváncsi vagyon rá. Gratulálok hozzá, legyen sok örömötök benne.

    VálaszTörlés