10/07/2023

Cink-haj

Olvastam, hogy a cink visszatudja fordítani az őszülést vagy legalábbis lassítja és ebből arra következtettem hátha segít egy kicsit a hajtónuson is, mert nagyon megfakult a hajam és olyan semmilyen lett. A hennázás elhagyása után ez nagy kontraszt a szememnek is és az aranyszínű szeplős bőrömnek sem tesz jót a fakó haj, mert olyan nyúzottnak nézek ki tőle.
IR-ben elve ajánlott a cink bevitel, pár hónapja gondoltam, hogy akkor lássunk neki, sok baj nem lehet belőle. Nekem volt kettő őszhajszálam és azért tudom őket megtalálni, mert mind a kettő iszonyat vastag és nagyon göndör. Most is megtaláltam őket és ez a két őszhajszálam elkezdett visszaszíneződni. A felső 5 centi már vöröses-szőke színű a hajvégem még ősz. Durva nem? Tehát ami már őszen kinőtt abból nem lesz újra színes hajszál, de ahogy nő az új rész az még vissza tud színeződni. Azt nem állítom, hogy az erős őszülésnél is működik, de pár hajszál esetén még igen. 

Pár napja azt vettem észre, hogy a nyári, fakó hajszínem, mintha kezdene eltűnni. Ma már egyértelműen látszik, hogy egy enyhe szőkés-vörös aura veszi körbe a hajam. Azok a szálak, amik fakó szőkék voltak most inkább aranyló vöröses színűek kezdenek lenni. Nem leszek már olyan vörös, mint gyerekkoromban, ebben szinte biztos vagyok, de most nagyon reménykedek benne, hogy legalább egy enyhe árnyalatot visszaszerzek jó pár hajszálamra. A hajam amúgy is cirmos, mert vannak sötétszőke, szőke, szőkés-vörös hajszálam, ami között található pár erősen piros hajszál is, olyan amilyen régen volt. Ha a fakó szőkénél elérném a cinkkel, hogy az vöröses vagy aranyszőke legyen én már boldog lennék.



Nincs rajta filter, ilyen szép volt ahogy a leveleken keresztül átszűrődött a fény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése