10/04/2023

Berberin II. rész - Tapasztalatok

6. napja szedem a Berberint és most gyorsan megosztok két tapasztalatot. 

  • Az egyik, hogy a 4. nap reggelén úgy ébredtem fel, hogy leesett rólam a pizsinadrág. Néztem, hogy mi történik és hol van a hasam? A makacs, IR-ben kapaszkodó hasi zsírból jelentősen tud leszedni, ezt tudom róla és úgy tűnik a hír igaz, mert a hasamról tűnt el egy réteg zsír. Még mindig nem kockás vagy ilyesmi, de látványos volt a hirtelen változás. Nyilván van a jó étrendem, a mozgás, a minden és közben érnek be a dolgok, szóval nem mondom egyértelműen, hogy csak a berberin képes erre, de ha hozzá van téve a jó étrend, akkor működik. 

  • Kisebb adaggal kell folytatnom, mert szerintem nem jól csináltam a dozírozást. (Ezt így mondjuk?) Elve nem eszem csak reggel 11 és este 7 között, ehhez pedig háromszor 400 mg berberin sok úgy, hogy a berberin felezési ideje több óra és nálam ez nem telik el így mára ledobta a cukromat és kénytelen voltam fellökni. Ezért holnaptól a reggeli előtt beveszek egy kapszulát és szerintem nekem annyi elég is lesz.  Meglátjuk, de a 1200 mg biztos, hogy sok, de megkockáztatom, hogy még a 800 is sok lenne, ezért visszaveszek a tempóból. 

10 megjegyzés:

  1. A Berberin nálam anno nagyon megloditotta az epesavkepzodest, ez elvileg fogyaszto hatasu is lehet.

    VálaszTörlés
  2. Már nem szeded? Miért? Ezért?

    VálaszTörlés
  3. Ezért, én nem akartam fogyni, meg kevesebb epe is böven elég nekem :)

    VálaszTörlés
  4. Mit érdemes elolvasni ezzel kapcsolatosan? Van valami tuti összefoglaló?

    VálaszTörlés
  5. Magyarul most ezt gondolnám, hogy olvasd át:
    https://www.tenyek-tevhitek.hu/berberin_a_szuper_etrendkiegeszito.htm


    Angolul azért van sok tanulmány, amit át lehet nyálazni:
    https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2023.08.05.552100v1.full.pdf

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt még elárulnád, hogy pontosan melyik készítményt szeded? Amúgy az első cikket el is olvastam, és nagyon jól hangzik. Nekem főleg az idegrendszerre (depi, szorongás ellen) gyakorolt hatása tetszene.. Amúgy ezzel kapcsolatosan tapasztaltál valamit? Kisimult az idegrendszered, vagy ilyesmi?

      Törlés
    2. Olyan régen még nem szedem, hogy tudjak releváns választ adni erről, de volt a héten egy stresszesebb napom, amitől más esetben szorongani szoktam most nem szorongtam. Lehet tényleg segít és most legalább kettővel jobban alszom, ami a legnagyobb örömöm, mert alvás gondjaim vannak évek óta.

      Törlés
    3. Jaja bocs nem válaszoltam mit szedek. Most ezt szedem:

      https://vitaminbolt.net/termek/swanson-berberine-kapszula-60db/?utm_source=googleshopping&utm_campaign=googleshopping&utm_medium=organic&utm_term=150000&gclid=CjwKCAjwg4SpBhAKEiwAdyLwvKuZTRt1E_mOe4emeob4qBvCL5zw0X7sjndiK1ddps-sw7tmcLzf2hoCkowQAvD_BwE

      Törlés
  6. Nagyon szeretem az életmód- és receptbejegyzéseidet is! OlAn sokaf tanulok.

    VálaszTörlés