12/04/2023

Post post post covid

Feküdtem náthásan a takaró alatt és néztem valami sorozatot, ami nem teljesen tudott lekötni. Már nem tudtam aludni sem, ezért arra gondoltam kicsit horgolok, mert már elszokott tőle a kezem, a szemem és az agyam is és jó alkalom volt, hogy elkezdjem visszaszoktatni magam. Így született ez a pici cica, fejből, csak úgy, minta nélkül. Még fekete fonalam sem volt, ezért zöld bajszú lett.

Most csak náthás voltam, de már többször voltam covidos is. Mikor legelőször elkaptam, akkor elment a szaglásom. Az egy nagyon fura megélés volt, hogy semminek sem érzem az illatát. Egy év kellett mire teljesen visszajött a szaglásom. A második vagy a harmadik vagy a ki tudja hanyadik covid óta bizonyos dolgok íze is megváltozott. A májat csak jó fokhagymásan, durván beízesítve tudom meg enni. Pedig azelőtt májat ettem májjal. A húsnak túlságosan hús íze lett, ezért erősebben kell fűszereznem. Ha levesben fő a hús, akkor alig tudom megenni, esetleg egy jó adag tormával. 
A kígyóuborkát, a céklát és a tv paprikát már nem nagyon tudom sehogy sem megenni, pedig azelőtt ezekkel semmi gondom nem volt. Eleinte még a dinnyével is küzdöttem, de aztán ez csodás módon megoldódott. Viszont sosem szerettem a zellerszárat, amióta voltam covidos nagyon megszerettem és egyre jobban szeretem a fanyar ízeket. Pár hónapja pedig azt vettem észre, hogy olyan szaglásom lett, mint soha. Kiérzek összetevőket. Kólát nem iszom, de mikor megcsap az illata mindig sorolom mit érzek benne, még a végén rájövök a titkos receptre. Ha megyünk az utcán, akkor is mindenféle illatokat és szagokat érzek, többször fel is fordul a gyomrom. Nem tudom még hányszor fog átállítani, de fura egy nyavalya ez a covid.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése