12/06/2023

Kommentelési útmutató hozott a Mikulás

Elérkezett az idő, hogy egy ilyen posztot is írjak, pedig nagy kedvem nem volt hozzá... Először szóltam, aztán beállítottam, hogy moderálom a hozzászólásokat és még ezt sem volt elég ráutaló magatartás, ezért most le is írom. Egy jó darabig olyan értelmes, nyugodt, önreflexióra képes kommentelés zajlott, hogy nem kellett mindenféle óvintézkedést meghoznom. Most kell, nem tetszik az, ami felütötte a fejét. A legtöbbeknek semmi gondot nem fog okozni és nem lesz újdonság, amit most leírok. Emlékszem mikor a legártatlanabb blogger is beszüntette a kommentelést, mert ott is felütötte a fejét az métely... szóval ez tendencia. Viszont nincs kedvem ahhoz, hogy majd mikor nem nézek rá 3 napig a blogra önálló életet kezd élni. Amíg nekem van beszólva az egy dolog, de amikor másik, normális, idekommentelőt kezdené valaki osztani, hát azt nem.

Tehát:
  • Lehet is meg nem is  név nélkül kommentelni. Most még hagyom, hogy ne kelljen feltétlen ID-t használni és ezt azért hagyom, mert tudom, sokkal könnyebb így kommentelni mondjuk útközben, telefonról. Viszont kérlek titeket, hogy írjátok alá. A legtöbben ezt is teszitek, néha van olyan, hogy valaki elfelejti, ezzel nincs is baj, előfordul, de egyre többször van, hogy valaki direkt nem írja alá vagy csodálatos álneveket használ. (Tanulok profilozni, amiről majd lehet később mesélek és éppen ezért engedtem ki ezeket a kommenteket még...)

  • Ésszel! Ez a többségnek megint nem fog gondot okozni még akkor SEM, ha éppen nem ért velem egyet és ezt megírja. Mert a többség még mindig tudja ennek a normális formáját. Ha jönnek a feleslegesen beszólogatós kommentek és már nem csak nekem, hanem más kommentelőnek, akkor legalább annyira legyél kemény, hogy ezt névvel és elérhetőséggel teszed. Nyilván nem fogod, nem illik bele a profilodba az egyenesség... 

  • Nem muszáj ide jönni!Ezt talán nem kell túl magyarázni. Hogy egy klasszikust idézzek: el lehet innen menni!  
Még egyszer mondom ez nem a nagy többségnek szólt és elég baj az, hogy ezt le kellett írnom. 

12 megjegyzés:

  1. Én ehhez csak ennyit fűznék hozzá:
    https://youtu.be/M_5_8AiEvw8?si=Iw04Fl6gVoTqJEfo

    Ilyen jellegű elfajulás itt a bloggeren még mindig nincs, de ami instán folyik, az már nálam is kiveri a biztosítékot. Nem tudom mi mehet facebookon, de nem is érdekel. Nem kell egyetérteni mindenben mindenkivel, de kussban is lehet maradni. Itt zömében mindenki énblogot ír, nem vitafórumot üzemeltet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jó volt, még nem láttam. :D

      Ide csak azért nem gyűrűzött be olyan szinten, mert ez egy régi műfaj, már kiment a divatból és a "csúcskommentelőknek" lassú is, de azért még itt is felbukkan 1-1 aki ide is, facebookra is szórja a bölcsességet. Nekik az a legjobb, ahol percenként lehet anyázni, de ennek is vége lesz egyszer és be lesz szabályozva mindenhol.

      Törlés
  2. Én is szűröm, és van, akinek a kommentjét már nem engedem ki semmiképpen sem. Sajnos nem tudom letiltani, az csak a feliratkozott olvasóknál lenne lehetséges, de meglátom a nevét és törlöm a leveleim közül is olvasatlanul.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért az elég érdekes, hogy nem veszi a lapot még így sem csak írogatja a kommenteket...

      Törlés
    2. Hát úgy gondolja nem teljesen normális ő, úgyhogy fel sem tűnik neki talán..

      Törlés
  3. Jah, ezt ismerem én is. :) Én igyekszem civilizált maradni.:)

    VálaszTörlés
  4. Pörgettem vissza kicsit, ez tegnap volt? A "timotis" én voltam, de észre sem vettem, hogy névtelen vagyok. Ez is olyan sokszor fordul elő, hogy valamiért nem áll át a névre, nem is értem. :/ Mást nem látok, így nem tudom milyen iromány volt. Na de majd ezentúl jobban figyelek én is, hogy megy ki a komment. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áh nem arra gondoltam, meg már volt amit törölgettem belőle és volt már, amit ki sem engedtem.
      Most komolyan Timoti? :D Hát veled sem fogunk a pasikon összeveszni. :D

      Törlés
    2. :D :D Sokan mondják :D Jó azért vannak férfiasabbak is talonban:D De ő olyan cuki a Kisassonyokban

      Törlés
  5. Szomorú, hogy felnőtt embereket ilyenre figyelmeztetni kell, el kell magyarázni... és akkor csodálkozunk, hogy a gyerekek, fiatalok hogy beszélnek egymással, hogy nem tisztelik a felnőtteket...☹

    VálaszTörlés
  6. Nekem az is újdonság, hogy lehet ID nélkül kommentelni 😄

    VálaszTörlés
  7. Számomra is meglepő módon leszoktam a blogolásról (remélem, visszaszokom), és ha néha "betévedek", mint most ide Hozzád, mindig elképedek, hogy újra és újra visszatérő dolog ez az egész, amit leírsz. Persze, kíváncsi vagyok, hogy mi volt, de gondolom, érthető módon, már nem olvasható. Az instán-is-van-ilyen??? de ott alapvetően képek vannak, nem??? akkor otthogymiértminek? a fész nagyon gáz, és általában a normális és észérv alulmarad :(, szörnyű a butaság. Mondjuk a múltkor én nem bírtam már tovább, egy helyi csoportban hetek óta ment az ostoba és alpári, és sokakat általánosító lehúzás, úgyhogy szépen, teljesen kultúráltan írtam egy hozzászólást úgy a többiek nevében, amivel az illetőket úgy elküldtem a p...-a, hogy még várták is, hogy mehessenek... :). Érdemes volt, azóta csend van... mondjuk meglepődtem, hogy egyáltalán felfogták.

    VálaszTörlés