12/05/2023

MILF és DILF

Öreg vagyok! - Ez futott végig az agyamon mikor huszonévesek főnöke is lettem és egy ponton el kellett magyaráznom mi az a Take That. Nem tudták... Sőt! Közölték, hogy ők "kétezerben születtek". Ebből azt kellett megértenem, hogy én őskövület vagyok. Mikor meg az Ozzy Osbournet említettem már azonnal meg is bántam. - Mit nyomkodnak egész nap a telefonon, ha még ezt sem tudják? 

Később, jobban átgondolva a szituációkat rájöttem, hogy hozzájuk képes tényleg öreg lehetek, mert én úgy néztem rájuk, hogy inkább voltak nekem gyerekek, mint felnőttek. Sokszor úgy is viselkedtek, mint a kamaszgyerekek és nagyjából annyi felelősséget is lehet rájuk bízni. Mindegyikük enyhe vagy súlyos figyelemzavarral küzdött és először azt hittem csak véletlenül hibáznak, aztán rájöttem ők ilyenek. Hiába írtam le, pontokba szedve mit kell csinálni simán kihagytak jó párat belőle és mikor rákérdeztem az volt a válasz, "Jaaaa bocsi!". Gondoltam is, hogy rá fogom nyomatni nekik ezt egy bögrére, annyiszor hallottam. Rögtön nem is értettem a pasikat, akik 40 évesen 23 éves csajokkal kezdnek, hogy mit csinálnak velük? Vagyis vannak sejtéseim, de azontúl mégis mit? Meg azt is? Nem tudom, szerintem a tapasztalatnak és az elmélyülésnek nem azon a szintjén állnak, hogy igazán lehetne velük olyan jól mit kezdeni. Ha én ránézek egy 23 éves srácra gyereknek látom legyen akár milyen jó "pasi" (haha). Főleg mikor megszólal. A huszonéves fiúk között meg most az a trend, hogy 40 év körüli nőket hajtják. Onnan tudom, hogy mondták. Mert a mai huszonéves csajok már nem annyira ápolják a női princípiumokat viszont egy 40 év körüli nő még tud fiatalos és szép lenni, azt is tudja melyik végén kell megfogni... a serpenyőt, amiben megsüti a palacsintát. Most nem akarok belemenni a gender témában, mert engem nem annyira érdekel, felőlem mindenki azt csinál és annak érzi magát, aminek akarja, de úgy látszik ennek is van negatív hozadéka, hogy távolodunk el a női és férfi léttől. 

Szóval van egy kis képzavar. Azonkívül, hogy a huszonéveseknek mi öregek vagyunk mégis minket akarnak hajtani. Nem új keletű dolog, hogy a huszonéves csajok imádják az idősebb pasasokat, de ez nekem új, hogy a huszonéves fiúk is teljesen komolyan gondolják, hogy negyvenes nőket keresnek maguknak. Hát részemről tök egyértelmű, hogy nem a Timothée Chalamet választanám, hanem a Henry Cavillt. Még jó hogy, hah...Az meg, hogy vannak, akik fiatalabbakkal futnak... A nőket biztos, hogy fiatalabb csávók teste és az ágyban nyújtott teljesítménye fogja meg, ez imponáló lehet, forever young érzés, még nem öregedtünk ki, felvesszük a verseny a fiatal csajokkal, satöbbi. Főként ego kérdés. Én illúziónak tartom, de ez a személyes véleményem.  A pasikat is a huszonéves csajok teste, de azon is túl inkább a rajongásuk foghatja meg. Egy huszonpár éves csaj úgy fel tud még nézni egy pasira, hajjaj, a pasik ezt meg imádják, férfinak érzik magukat. Szintén ego dolog. Egy idősebb nőnek azért ez nehezebben megy, ennek számtalan oka van, amit most nem fogok tárgyalni, de így van. Ez is egy illúzió a férfiak részéről. Az is egész más mikor egy 45 és egy 55 éves kezd kapcsolatot és az is, amikor egy 35 és egy 20.

Végül nem volt mit tennem, megtanítottam nekik, mi az a Take That, még most is bombázom őket számokkal és Ozzy is bekerült a látókörükbe, de hiába tanulják meg ezeket, ők nagyon más generáció, nem lehet velük cinkosan összekacsintani és hát itt el is veszik egyfajta varázs faktor. 

5 megjegyzés:

  1. Ajjaj én Timothée párti vagyok :D Kár, hogy ő nem ilyen öreg csajokra bukik mint én, pedig ha ismerne.... :D :D :D Imádom egyébként :)

    VálaszTörlés
  2. annyira igaz! lett egy nem is annyira fiatal, mert 30 körüli beosztottam és úristen :/ sajnos még csak néha tudok röhögni rajta, de katasztrófa! most már kezdem fél év után elfogadni, hogy nem direkt csinálja, tényleg ennyire lassan barkácsolja összeba teljesen rosszat. És simán igaz, hogy részletesen leírva, pontokba szedve se érti, mit szeretnék. pedig annyira próbálok jól célkommunikálni. de ha meg az van, h a-t másold b-be, akkor sértődés van, mert az nem kreatív önálló feladat. de annak az outputja egy kalap kaki úgy! mit lehet csinálni? buksisimizni az elfogadhatatlan gánymunkára, hogy a lelke ne sérüljön? akkora téma most a toxikus vezető, de azért beosztott szinten is lehetne sztorizni erről hetekig. annyira szomorú vagyok emiatt amúgy. és minden vezető sír emiatt, nafyon nehéz értelmes embert találni a fiatalabbak között. nem lehetetlen, mert vannak ügyik, de nagyon nehéz. és én tényleg nem a mai fiatalozásba akarok belemenni :) tudom, hogy az gáz. csak hát éppen élem, és nem én vagyok a hiba a gépezetben. csak a valaki valakije...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "tényleg ennyire lassan barkácsolja össze a teljesen rosszat" - Jaj, ezen úgy felnevettem, mert tényleg ez volt nálam is. :D Én ezt hosszútávon nem bírtam volna, valamit tuti ki kellett volna találni, mert világgá mennék. Amúgy ezek közül a fiatalok közül egy lánnyal szeretnék néha dolgozni, mert nagyon ügyes volt csak neki is a figyelme korlátozott, de neki még kezelhető és fejleszthető is úgy láttam.

      Ez a toxikus vezető persze létezik, de aki még nem volt vezető sehol az nem tudja átérezni szerintem milyen felelősséggel jár és nyilván bármi van a főnök a hülye . Nem csak magadért felelsz, hanem mindenkiért, aki hozzád tartozik és az ő érdekeiket is képviseled. Ráadásul, ha hibázik a beosztott, akkor a közvetlen főnökét veszik elő és nem azért tartja rajta a főnök a beosztotton a szemét, mert annyira nincs más dolga, hanem, mert muszáj.

      Törlés
    2. azért ez az egész valahol olyan szomorú, és elkeserítő...-(

      Törlés
  3. Hát jah, sajnos a felnőttkor az kb 30 éves korban indul....

    VálaszTörlés