12/08/2023

Hószünet

Tegnap nem volt áram a suliban, ezért az első három óra volt csak megtartva. Nem volt áram az oviban sem, ezért oviba nem is kellett menni. Így kihirdetődött a hószünet! 

Persze a lányok nagyon örültek és mi is, mert a hó már luxusszámba megy, így legalább ki tudták használni. Fel is mentünk mind a hegyre szánkózni. Olyan volt, mintha elmentünk volna valami síparadicsomba. Folyamatosan esett a hó, a hegyen már volt 20 centi is. Mindenhol szánkózó, snowboardozó gyerekek voltak szülőkkel és ránézésre senkinek nem fájt ez a váratlanul jött szünnap. 



Miután kiszánkóztuk magunkat, itthon még készült egy hócica. Kellően lefáradtunk és jól esett hazajönni. Mivel kimaradt a rendes ebéd, ezért uzsonnára csináltam egy gyors halas ételt. Francia vajban tettem fokhagymát, hagymát, gyömbért és ebben sütöttem meg a besózott halat. Ez nálunk egy gyors klasszikus. A körettel pedig általában jól állunk, mert én többfélét és sokat szoktam lefőzni egyszerre, amit eldobozolva berakok a hűtőbe. Így most könnyű volt előkapni a majonézes krumplit hozzá. 



A késői ebéd után együtt ejtőztünk, játszottunk, meséztünk.  Este pedig megint kimentünk egy kicsit szánkózni és készültek még kisebb, nagyobb hóemberek. Ma már van suli és van ovi, de majd délután kimegyünk újból szánkózni a hegyre.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése