8/04/2024

Vissza az életbe

Engem teljesen kikészített a meleg. Mind fizikailag, mind mentálisan. Aztán kicsit tudatosabb nekilódultam és már-már alakulok. 

  • Elkezdtem izotóniás italt inni, ami azonnal adott egy löketet és visszatértem a funkcionálók közé.
  • Emeletem a magnézium adagom, számoltam a napi kálium bevitelem, ez is jócskán javított rajtam. 
  • Visszajött a főzési kedvem, most reneszánszát éli nálam a magyar konyha, mondhatom, hogy szépen feltornázta ez is az energiaszintünket. Az elmúlt két hétben csináltam paprikás csirke pörit, paprikás krumplit, töltött paprikát és most gulyáslevest. Eddig nagy sikere van a magyaros heteknek.
  • Közben elkezdtem szedni az ashwaganhdát is, aminek kifejezetten erős stresszoldó hatást tulajdonítanak és még a vércukrot is szabályozza az alvást is javítja meg még számos dologban erős. Még nem tudom a végkifejletet, mert kell olyan 2-4 hét mire úgy igazán beüt, de csak jó lesz.
  • Csont nélkül letettem két vizsgát.
  • Kiporszívóztam végre a házat. Szerintem 3 hete minimum ilyen nem történt, mert eszem ágában sem volt felmelegíteni a házat a porszívóval. 
  • Megszabadultam egy újabb szekrénytől, így eggyel megint szellősebb lett a ház. 
  • Kicsit át is rendeztem emiatt a teret. 
  • A kert is fel lett hozva.. 
  • Közben elkezdődött az építkezés, mindjárt kész a pinceszint. Idén tetőig elmegyünk utána leállunk és majd tavasszal folytatjuk, ha lesz rá keret. 
  • A héten véget ért a Baptista tábor. Csak szuperlatívuszokban tudok róla szólni. Nagyon olcsó volt, amin meglepődtem, de azon még inkább, hogy ezért mennyi mindent kaptak. Volt háromszori étkezést és nagyon jókat ettek. Volt ugrálóvár, arcfestés, luficsata, tornaóra, kosárbemutató, zene, tánc, éneklés, kézműves foglalkozások. Tegnap pedig egy záró alkalom volt, ahova mi szülők is meg voltunk hívva. A gyerekek bemutatták mit tanultak, később beválthatták a héten szerzett pontjaikat játékokra. Volt vattacukor, hot-dog, békesség, szeretet. Nagyon jó volt a légkör, mindannyian jól éreztük magunkat. 

Nem állítom, hogy nem vagyok fáradt, mert ez a sok nem alvás a meleg miatt még nincs behozva. Meg sokszor voltak olyan gondolataim, hogy például létezik-e még idegszanatórium és ha igen, akkor miért nem? Mert én beutaltatnám magam pár hétre egy szép, erdős környezetbe, ahol hálóingben császkálhatok a parkosított kertben és nézhetem a pillangókat. Teljesen jó dolog lenne minden évben 2-3 hét idegrendszert kímélő szabadság mindenkinek. Jobb híján magamat kezelem több, kevesebb sikerrel. Volt egy jó kis beszélgetésem, aminek az lett a konklúziója - na nem az én részemről - hogy nem az az ember lettem, aki akartam és ezért nekem rossz. Ezt így nem tudom kijelenteni, mert fogalmam sincs mit akartam és, amúgy az ember akar valamit, aztán jön az élet és kiröhögi, hogy na hát azt nem. Akkor meg újra kell tervezni és így szépen elmegy a csónak más irányba. Nem tudom. Mostanában sokat olvasok és például mindig is olyan akartam lenni, aki sokat olvas. Jó, nem akarom elviccelni, de hát erre mit mondjak? Egyszer lehet mondjuk felettem sem pálcát törni és elfogadni, hogy nem csinálok esetleg én sem mindig mindent jól, sőt még az is lehet, hogy cs a k szeretni kellene engem végre valahára már. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése