8/11/2024

Kirándulás

Ha a melegben kirándulni szeretnétek, akkor tudom ajánlani Katalinpusztát (Szendehely). Szép, nagy terület és jó árnyas, erdős. A parkoláson és a hangyavasúton kívül minden ingyenes. A parkolóból pár perc séta a látogatóközpont. 


Több tanösvény van, életkortól függően lehet választani melyiken érdemes elindulni. A tanösvények interaktívak, így a gyerekeknek is izgalmasabb. Kutyust is bátra lehet vinni, jól fogja magát érezni. Van egy büfé is, de azért érdemes vinni ellátmányt. Sajna a vadaskerti állatokat most nem lehetett látni, lehet melegük van és elbújtak, de elvileg vannak. Ősszel biztos, hogy több a látogató, de mivel óriási a terület, ezért nem hiszem, hogy bármikor is tömegek lennének itt. 

Én nagyon szeretem az ilyen helyeket, mert ez izgalmas is a gyerekeknek, de nem felpörgeti őket, hanem inkább jól kimozogják magukat. Mára is terveztem kirándulást, de le lettem szavazva a meleg miatt, hogy inkább medencézzünk. Mondjuk nem is bánom. Különben is kihasználva - remélem- az idei év utolsó kánikuláját most mindent kimosok. A kutya még nem tudja, de őt is ki fogom "mosni" a kánikula utolsó napjaiban, mert hát, hogy is mondjam szaga van. A kutyakozmetikát túl drágának találtam és nem is láttam túl nagy változást, de télen majd azért igénybe veszem most viszont én fürdetem és még mindig kicsit izgatott. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése