8/24/2024

Help! Porszívó!

Nekünk a roboton kívül van egy Karcher víztartályos porszívónk. Brutál erős. Annyira, hogy mindig fel kell rá készülnöm lelkileg, hogy porszívózzak vele, mert a szőnyegen két kézzel, izomból kell tolni. Rendesen felér egy erős kardióval a porszívózás, annyira le szoktam izzadni tőle. A padlón kívül a falat és a plafont is időről időre porszívózom, ahogy a kárpitokat is. Ezt a porszívót nehéz mozgatni is egy ekkora házban, ahol az összes szobát, a kondit meg a tánctermet és a közlekedő részeket porszívózom és fel-le kell cipelni. Nekem ez egy fél napos, intenzív program bár tény, hogy nagyon szépen kiporszívóz. Múltkor elromlott és tartály kellett benne cserélni egy vagyonért, de újra működött. Most megint nem akarja az igazat, ezért új porszívót kellene venni.

Kinéztem ezt a könnyen kezelhető, falra szerelhető, akkumulátoros porszívó típust. A márka valószínűleg Philips lesz, mert abban bízom még, de arra lennék kíváncsi, hogy akinek van bármilyen álló porszívója az meg van vele elégedve? Megy mindenhol? Jól szív? Szőnyeg, fal, kárpit? Könnyen kezelhető? Gyorsan tölt? 




9 megjegyzés:

  1. szia, egynek jó az állóporszívó, de egyáltalán nem helyettesít egy semmilyen normál készüléket! Enyém Samsung és nem alsókategóriás, de szőnyeghez gyenge, sarkokra-élekre nem jó a feje. Arra nagyon jó, h a kőről a hajszálakat, morzsákat, ilyesmit gyorsan összeszívjam, ha nem akarom előszedni a rendes porszit. De ezek inkább sztem csak elektromos seprűk, nem igazán porszívók. Egy takarítógép szintjét semmiben nem éri el. Meg ha a falat akarod vele leszívni, az egész cuccot lóbálni kell a levegőben, arra teljesen alkalmatlan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy leírtad pont erre voltam kíváncsi! Így majd átgondolom ezt akkor. :)

      Törlés
  2. https://www.marketworld.hu/cikkek/reszletek/kepek/pag_cikkekKepei.aspx?CIKKID=196085

    VálaszTörlés
  3. ilyesmi a másik, erre viszont nem tudok rosszat mondani. legerősebbre állítva felrántja a szőnyeget :)

    VálaszTörlés
  4. Nekünk egy Elektrolux volt, sajnos már nem jó az akksija. Én nagyon szerettem. Nem hasonlítható össze a normál "madzagos" porszival az ereje, de két kisgyerek mellett kiválóan alkalmas arra, hogy kb. minden étkezés után összekapjam vele a konyhát, és napi egyszer körbeszaladjak vele a házon. Tényleg nem úgy szív, mint egy normál eszköz, de nekem így is sokat jelentett, hogy ha nem is tökéletesen, de seperc alatt tisztaságot tudtam varázsolni, mellette heti egy-két alkalommal meg a madzagossal jártam körbe. Az idő teltével azonban csökken az akksi ereje, pár év elteltével az egész ház helyett már csak konyhai használatra vetettem be, most már arra se. Jelenleg mindig elöl van a madzagos, mert nyár van, ki-be szaladgálnak a gyerekek a kertbe, hullik a cipőkből a homok az előszobában, stb... Legalább napi egyszer használnom kell, de inkább többször, így el se rakom, és utálom, hogy a nappaliban kell kerülgetni. Erősen gondolkodom, hogy beruházok újra egy álló kütyübe a napi kistakarításokhoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez a nagyon vonzó benne, hogy gyorsan tudom használni és kábé bármikor. A nagy porszívót mindig olyan körülményes volt elővenni, de most már ketten írtátok, hogy ez nem a nagytakarításra való, ezért még megálmodom mi legyen.

      Törlés
  5. Nekünk(lányomnak) van álló, de vezetékes, nem akksis... nagyon jól szív, van hozzá többféle fej, gyorsan elő lehet kapni, hátránya, hogy kicsit nehéz, kicsi a portartály, meg hát a vezeték, de egyáltalán nem bántuk meg, szeretjük nagyon... Xiaomi, a típusát nem tudom pontosan..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Most még nagy nézegetésben vagyok, és néztem ilyet is. Sosem gondoltam, hogy ekkora feladat lesz új porszívót venni. :D

      Törlés
  6. Kis fény világitja meg a koszt, amit rögtön felszippant, ez engem totál motivál a porszivózásra :) . Enyhén szólva nem vagyok a háziasszonyok gyöngye, de nekem elég ez az egy porszívó, bár szerintem túl hamar lemerül, egy egész házhoz nem elég. De imádom, hogy nem kell elöcincálni a szekrényböl, mint a régit, csak lekapom a falról.

    VálaszTörlés