1/11/2024

Színes január

Bár a január kopár és színtelen - vagyis hajlamos vagyok én is ezt gondolni - az élet megszínezi. Ma is  szép és színes napom volt. Például végre megjöttek a fonalaim, amit majd a hőmérséklet takaróhoz fogok használni (annyira béna az e tükörfordítás, hogy hőmérséklet takaró,de mindegy). Végül úgy döntöttem nem akarom a legkommerszebb fonalból megcsinálni, hanem igazi, pihe-puha, naturál fonalat akarok és ehhez rendelnem kellett. Ilyenkor nagy hasznát veszem a színhelyes monitoraimnak és abban reménykedtem, hogy a termékfotók is színhelyesek. Szerencsére nagy csalódást egyik sem okozott. Akinek van szeme hozzá, annak mondom, hogy úgy próbáltam összeválogatni a színeket, hogy mindegyikben ott legyen egy aranyos-sárgás csillogás. Akinek nincs szeme hozzá az se keseredjen el (kedves férfiak). 


100%-ban alpaka fonal és ezért annyira csodálatosan pihe-puha, finom és gyönyörű, hogy teljesen bele vagyok szerelmesedve. Már megcsináltam a hőmérséklet beosztást is és azt gondoltam, hogy tunéziai horgolással fogok nekimenni, de ezzel nem fárasztok most senkit, majd megmutatom néha, hogy áll a takaró. Azért elnézve a fonalakat, sokkal boldogabb lennék, ha valami kézműves foglalkozásom lenne vagy tarthatnék alpakát is. Vagyis most ezt gondolom, mert továbbra is bele vagyok fáradva az ügyfelekbe és az emberekbe, de most hagyjuk is a melót. 


Mióta volt az IR program, valahogy sokkal könnyebb színanyagokkal teli tányérokat összeraknom és rájöttem télen sem nehéz idényzöldségekkel nyomulni. Szerintem ezt azelőtt is meg tudtam volna csinálni csak ilyen mélyen nem foglalkoztam vele. Most meg már rutinná nőtte ki magát. A férjem tudna arról mesélni, hogy velem már olyan bevásárolni, hogy ott kell hagyni a zöldség és gyümölcs részénél és 30 perccel később már szinte végzek is ott. A férjem szokott bevásárolni minden mást én meg a zöldség részlegen korzózom, mondjuk a zöldség kipakoló csávók már kezdenek megismerni és múltkor már az egyik segített csomagolni, hogy azt mondja jobban haladjak. Ezen a tányéron - bár nem látszik annyira talán - rengeteg zöldség van és természetesen kimchit is raktam a zöldségekhez. Nagy rajongója lettem a fodros kelnek is, de amúgy az is mennyire gyönyörű zöldség nem és például egy ilyen összepárolt salátában rengeteg fodros kel elfér. 


Aztán at elmúlt napokban tényleg jó hideg volt, de azért a természet emlékeztet rá, hogy az egész karácsonyi időszak a kelleténél már megint melegebb volt. Például itt vannak ezek a csodaszép, sárga színű ibolyák, amik biztos nem a mínusz hét fokban virágoztak ki. 


Ma pedig megint ilyen elképzelhetetlenül szép volt az ég. Most csak ilyen izéke fotót tudtam lőni gyorsan, mert egyrészt nem volt kedvem elővenni a kamerát, másrészt így télen, mikor nincsenek levelek a szomszédok kuplerája eléggé látszik, ezért csak a lényegre közelítettem rá. Ezért is lenne jó a sok hó, mert nem látnám a szomszédaim tróger portáit. 

2 megjegyzés:

  1. Én ilyen ibolyát még nem is láttam, de jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tudom május vége, június eleje a virágzási időszaka itt meg sorra ki vannak nyílva. Én nem is értem.

      Törlés