1/08/2024

A kedvenc évszakom továbbra is a tél

Vége a téli szünetnek és ma újra kezdődött az ovi, a suli és a munka. Volt egy kis sírás is...mondjuk én sírtam, már megint ez a mókuskerék...

Reggel mikor kiléptünk az ajtón rögtön jobb kedvem lett, mert megcsapott végre a hideg. Azóta folyamatosan nézem az időjárást, amit 3 óránként átírnak, de talán a szerda lesz az én napom, hajnalra azt mondják -6. Akkor nálunk a kert végében lesz -8 is én meg kicsit kimegyek és kiállok, hogy érezzem a csontig hatoló hideget csak, mert szeretem. Hát ilyen is van. 

Ezenkívül, hogy kiállok a hidegbe fázni nincsenek nagyobb terveim a hétre. Rögtön van egy jó nagy munkám, amivel két hétig biztos eljátszom, meg még vannak tavalyról megmaradt kisebb projektek, ezeket jó lenne letudni. Amúgy meg selejtezek és takarítok gőzerővel. Azt mondja nekem tegnap a férjember, hogy " Olyan, mintha valami osztrák apartmanban lennék akkora a rend és a tisztaság... nem merek már elővenni semmit, nehogy kupit csináljak." Tény, hogy kicsit beledűltem és amikor régi gyerekfogkefével pucoltam az ablakok közötti résekből a koszt, akkor már hozzám sem mert szólni a férjember. Szerintem félt, hogy a takarítódémon - aki megszállt - majd megharapja. Amúgy jól esik, hogy feltűnik neki, hogy a szokásosnál jobban kipattintom a házat, de még nem az igazi. Legalábbis van egy mércém és ott még nem tartok. A tavalyi, második féléves hajtásban sok minden elveszett, de az én idegrendszerem lássuk be ezt nem bírja. A nagy lendületben rendeltem is egy ilyen takarító kefe készletet vagy mit. Hát lehet semmit nem fog érni, de ha mégis az nagyon jó lesz. A férjem arcára leszek kíváncsi, hogy vajon feltűnik neki, hogy ez egy új cucc vagy sem? 

Amúgy meg én szeretem a januárt csak ne legyen langymeleg. Hideget és havat ide. A január azért jó, mert ilyenkor nincs semmi. Nem kell készülődni, vendégeket várni, ide rohanni, oda rohanni a sok szabadtéri program miatt. Vissza lehet vonulni olvasni, pihenni, feltöltődni. A január pont azt adja amit olyan sokat keresnek, a maga ürességével a nyugalmat. Milyen költői lettem a végére, megyek is és lepucolok még egy ablakot. 

6 megjegyzés:

  1. Teljesen megértelek, szerintem is jobb télen a -6 fok, mint a szar, semmire nem jó +2.

    VálaszTörlés
  2. A férjem a fugákat szokta fogkefével :D

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom én is a hidegkedvelőkhöz-) hideg, napsütés és télszag❣

    VálaszTörlés
  4. Hát...sem a hideget nem szeretem, sem a januárt. De ebben nagy szerepe van annak, hogy egy raktárban dolgozom, ahol bizony ha kint mínuszok vannak, igencsak cudar világ van. És itt bizony kezdődik a húsvéti mizéria...meg a kertkatalógus...méghogy nem történik semmi. 😅

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, elnézést, teljesen igazad van a kereskedelemben már húsvét van ilyenkor. :D

      Törlés