1/06/2024

Hőmérséklet takaró

Ismertetik a hőmérséklet takarót? 

Hőmérsékleti tartományokhoz hozzárendelünk egy-egy fonal színt és az év minden napján kötünk vagy horgolunk egy sort attól függően hány fok van. Idén én is kedvet kaptam hozzá és már be is szereztem volna hozzá a fonalakat, ha a helyi textilüzletek nem lennének zárva leltározás miatt. Ezért még várnom kell pár napot, hogy a boltban össze tudjam válogatni a takaróhoz való színeket. Nagyon fontos, hogy olyan fonalakat használjak fel, amik egész évben beszerezhetőek, mert nem tudhatom előre, miből mennyi kell, ezért csak 1-1 gombolyaggal indulok. 

                                                                                    000

Mikor majd meglesznek a fonalak az éve első pár napját egyben kell megkötnöm vagy horgolnom, de utána próbálom majd magam tartani a napi egy sorhoz. Még azt nem tudom, hogy mekkora takarót is akarok, de azt hiszem a fok szempontjából a mi városunk nappali átlaghőmérsékletét veszem majd alapul. A naptárban vezetni fogom, hogy melyik nap hány fok volt és pipálgatom, hogy mit horgoltam meg csak, hogy ne zavarodjak bele. 


A színskálát egyéni ízlés szerint lehet összetenni. Én ebből a színpalettából fogok kiindulni, aztán majd a boltban összerakom a végleges sort. Arra is gondoltam, hogy a hónapokat egy fehér fonallal el lehetne választani, de ezen még gondolkozom. 

Szerintem ez egy nagyon jó kis éves projekt. Akinek van kedve csatlakozhat hozzám. 

5 megjegyzés:

  1. Ez mennyire tetszik! Lehet, hogy én is nekiállok. 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! :) Ez az oldal a segítségedre lehet: https://temperature-blanket.com/


      Törlés
  2. Egyszer régen egy blogger lány, aki Németországban lakik, megcsinálta. Nagyon jó lett az övé. 😊 Kíváncsian várom majd a tiédet is év végén, remélem jó sok meleg szín lesz benne a tetejéről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Kicsit féltem, hogy a hideg színeke nem tudom majd használni, de a héten ráerősít az időjárás és úgy látom ezzel nem lesz gond.

      Törlés