6/27/2024

Drága igaz szerelem

Nem akarok én belekötni senki szerelmi életébe, de (fogok) azért azt érdekesnek tartom, hogy mennyi nagy és igaz szerelem van. Lehet béna vagyok, de én sosem lapátoltam össze 2-3 évente nagy és igaz szerelmeket. Celebeknél ez tök alap, jönnek-mennek az igaz szerelmek. Az viszont, hogy a barátomnál is ez van, aki eltűnt az életemből....hát nem tudom. Ismerem 20 éve - pedig csak 18 éves vagyok - és tudom, hogy ő nem ilyen. Most meg naponta nézhetem a facebookon a posztokat, mert az újdonsült mátka nagyon szeretne kompenzálni. A mátkánál is ez volt, mint a celebeknél, megcsalták, ő visszacsalt, ment a tili-toli, aztán jött a barátom, vele is ment a tili-toli, persze nem komolyan, csak laza, szex volt. Micsoda menő csaj  - gondolta a barátom - aztán szorult a hurok és most 4 gyereket visz a suliba kettő helyett. A mátka meg lelkesen posztol, hogy "itt ettünk a szerelmemmel", "ott ittunk a szerelmemmel", most éppen nyaralni vannak kettesben és ezt kell nézni, hogy mekkora a romantika. 

Lehet megint én vagyok a béna, de ha már tönkrement a házasságom, amiben volt minden, óriási lagzi, gyerekek, nagy ház, kocsi, akkor nem teszem ki az új, igaz szerelmem, hanem őrzöm és dédelgetem. Amúgy is kapja be mind! Írtam már róla, hogy mióta a laza szexből komoly kapcsolat lett, a barátom eltűnt. Nem kell nagy zseninek lenni, annak tekintetében, hogy mi történt. Megkapta az utasítást arról, hogy velem minek beszélni, most már ott van ő, a minden funkciót betöltő nő, egyszerre társ, anya és legjobb barát, rám itt már semmi szükség. Úgy látszik a barátomnak meg papucs volt a jele az oviban, mert költőien szólva le se szar, 20 év után, indok nélkül úgy, hogy napi szinten beszéltünk 20 év át. Nagyon rafináltan persze semelyik képüket nem lájkolom be amire a csaj mondhatja, hogy "látod, megmondtam, biztos azért nem lájkol, mert titkon szerelmes beléd". Ha lájkolnám, akkor meg azt mondaná, "látod, megmondtam biztos azért lájkol, mert szerelmes beléd".  

Ha egyszer ez a kapcsolata is tönkremegy,  mint az előző 8, ami laza 3-5 év biztos lesz, akkor gondolom a barátomnak majd eszébe jutok, mert nagy rinya gép, de én már akkor nem tudom, hogy fogok ehhez állni. Már most akkorát csalódtam benne, hogy 42 évesen ezt nem tudja lemenedzselni, hogy néha napján hozzám szóljon vagy legalább a szülinapomon felköszöntsön... Máskor is voltak női akik tudtak rólam, némelyiket ismertem is, de ez most.... Azt látom, hogy minden poszt, minden elmés kiírás a mátka volt férjének szól. Neki kell bemutatni, hogy ő most mennyire szánalmas, boldog. Oké, de ezért engem miért kellett kiütni? 

Én meg úgy megkérdezném, hogy mi van a barátom gyerekeivel. Hogy vannak? Hogy ment a suli? Mikor jönnek át medencézni? Viszont érzem nem lehet. Az meg külön fáj, hogy tudja milyen nehéz volt nekem, hogy ő sem kérdez a gyerekeimről, hogy nem érdekli mi van velünk... Hát nem tudom, nem vagyok már huszonéves, hogy az ilyen lezáratlan ügyekbe éljek és én nem lapátolok össze 2-3 évente barátokat sem, nemhogy igaz szerelmet. Eltelt egy egész év így. Átfutott az agyam, hogy akkor ez ennyi volt, el kell engedni és letörlöm mindenhonnan, kitörlöm a számát, akkor legyen ennek vége úgy rendesen és ne kelljen néznem naponta, hogy mennyire nem vagyunk már barátok.  Hát úgy látszik ennyi értem...

9 megjegyzés:

  1. Szia, igazad van, bántó nagyon.
    Viszont biztosan szarban van, terrorban van, meg kapja a nyomást, de persze nem kellene ezt engednie, és alávetnie magát. Biztos ellenőrzik rendesen viselkedik-e.
    🙁

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem is, meg nem is. Két gyereke van, két nőtől, volt már elég kapcsolatban. Bár mondjuk sokaknál van ilyen démon, akivel nehéz leszámolni és elszívja az összes életerőt.

      Törlés
  2. Persze ezt nem az ő mentségére írtam!

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom Penny :(. Igazából ebben az a rossz, hogy egy barát elvesztése is tud legalább annyira fájni, mint egy szakítás. Sőt, talán jobban. 20 évet nem lehet egyik napról a másikra elfelejteni vagy kitörölni :(. Nemtom mit kívánjak, hogy el tudd engedni vagy hogy térjen észhez… kicsit olyan ez is, mint a szakítás, ha “újrakezditek” már nem lesz ugyanolyan. (M. Gray)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösz, cuki vagy! Az tök igaz, hogy egy barát elvesztés olyan lélekben, mint egy szakítás és ha van, amit nem bírok azok a lezáratlan ügyek. Legalább felhívhatott volna, hogy elmondja mi a szitu és akkor oké, kivárom a végét, de így... hát majd az idő, szokták mondani az segít, bár ebben sem hiszek minden esetben.

      Törlés
  4. Annyira sajnálom! Sajnos magam is tapasztalom, hogy gyermekkori barátságok halnak el pusztán attól, hogy "nincs idő". Mi a négyesfogat voltunk egész gimnáziumban, de kettővel már általánosba is egy osztályba jártam, szóval teljesen össze voltunk nőve, még pár éve is találkoztunk évente legalább egyszer. Aztán covid környékén megbicsaklott valami, és újabban már a közös chat csoportban sem reagáltak a találkozási felvetésemre. Én ezzel tényleg nem tudok mit kezdeni, mert őket még nem is nyomasztja senki, hogy nem talákozhatunk, szóval maguktól ennyire gázak. Szomorú, de el kell engednem ezt nekem is. ;-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy nálad is ez a helyzet. Mondjuk nőket még nehezebb összefogni, mint pasikat, de hát ez mondjuk nem vigasz.

      Törlés
  5. Ó, sajnálom!-((( Talán nem is volt igaz barát-'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Szerintem az volt, mert tényleg mindent tudtunk egymásról és ítélkezés nélkül bármit megdumáltunk. Hát majd lesz valahogy.

      Törlés