9/30/2023

Berberin

Feljegyzem ide, hogy tegnaptól szedek berberint is és majd beszámolok időnként róla, hogy tényleg olyan jó-e, mint aminek be van harangozva. Elvileg  egy csomó dolgot tud és nagyon ajánlott IR-ben legalább kúraszerűen. Most már egész szép kis rutinom van, ami miatt sokszor nincs igényem az evésre. 

Reggel egy pohár vízzel indítok és ezután rögtön megcsinálom a matcha kávém. Váltottam és reggel nem kávét iszom, hanem matchát, mert a reggeli kávé nem tesz jót a kortizol szintnek. Ezután annyi folyadék van bennem, hogy biztos, hogy nincs étvágyam. Később lehúzok egy újabb pohár vizet amibe teszek aszkorbin savat, magnéziumot és myo-inozitolt. Megint nem vagyok éhes. Aztán mikor már érzem, hogy azért kellene enni is, (tegnap óta) beveszem az első adag berberint, ehhez iszom egy pohár vizet és megint nem vagyok éhes, de azért megreggelizek. Általában a tojás, avokádó, hal, némi szénhidrát és zöldségek mindenféle kombinációját reggelizem és utána még beveszem a maradék vitaminjaim. Ilyenkor már úgy érzem soha többé nem fogok enni. Aztán a több órás evésszünetben lehúzok 2-3 csésze gyógyteát, általában itt iszom megint evés helyett egy kókusztejes kávét és valamikor délután érek oda, hogy jó, most már kellene ebédelni, ezért jön a következő adag berberin egy pohár vízzel és az ebédből így már kevesebbet bírok enni. Ebéd után órákig maximum csak szomjas szoktam lenni, de vacsorára jön a következő adag berberin és lenyomok pár falatot. Lefekvés előtt szoktam meginni egy újabb adag magnéziumot és myo-inozitolt. Így azt mondom, hogy persze, hogy nem eszem, mert állandóan valamit iszom vagy be kell vennem valamit egy pohár vízzel és attól sem vagyok éhes. A nassolás, mint olyan most éppen megszűnt az életemben, ez mondjuk nem baj.

Ennek a kiszámított aszkéta életnek azért vannak nagyon jó hozadékai, például, hogy egymás után fogyok bele a régi ruháimba és a bőröm... anyám a bőröm nagyon durván hálás. Egyik reggel belenéztem a tükörbe és hosszú évek után először azt láttam, hogy nem öregebbnek tűnök, hanem mintha fiatalodtam volna. Ráadásul nem csak az arcbőröm néz ki jobban, hanem az egész testemen egyre jobb. Lehet kezd beütni a matcha (meg minden más) hatása. A bőrápolási rutinom leredukálódott az esti dupla lemosásra és használok egy kis hialuron savat, de csak mert még nem fogyott el. A sok kencefice negyed annyit nem ért, mint az életmódváltás, ezért nem is veszek most újra egy csomó mindent. Kevésbé stresszelek és kezdek jobban aludni, ami nálam nagyon nagy szó, szerintem a kortizol szintem kezd helyrebillenni. 

Azért annyira tökéletesen nem élek, mert például a gyerekem szülinapi tortájából ettem. Egy szelet torta felének a felét tudtam lenyomni. Ha pedig vendégségbe megyünk és megkínálnak, nem mondok egyből nemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése