9/19/2023

Úgy szeretem a munkám!

Az egyik ügyfél mindenkit megemlít csak engem nem. Kár, hogy én dolgozok mindig vele a legtöbbet és kár, hogy még vágok neki mást is miközben ő ugráltat, de engem odaírni hát minek? 

A másik ügyfélnek mondok egy árat. Nagyon hosszú, heteket igénybe vevő, sziszifuszi munka (vágás, fényelés, zene, felirat, mit tudom én, kábé minden) és éppen pont elég sok munkám meg egyéb dolgom van. Még rendes is voltam, kicsit engedtem az árból. Azt mondja, hogy neki ez sok. Oké, akkor helló! - mondom én. Majd ezután jön a vicc, hogy ő nem tudná-e megvágni, mert neki is van gép. Tényleg? És, hogy hogyan kell? Annyira bonyolult nem lehet, mit töltsön le. Végül is ez egy komplett szakma, amit folyamatosan tanulni kell és van különbség a között, hogy a vágó vágja vagy valaki, aki talált valami ingyenes programot és szórakozik. Szóval sok sikert kívántam neki! 

Hozzáteszem ilyen-olyan csoportokban lehet lőni olcsó "vágót", aki mindent is rosszul csinál és akkor utána jön az, hogy mégsem olyan lett, mint gondolta, miért? Majd mikor Manci néni vágja az új Scorsese filmet, akkor lehet nem lesz annyira jó. De csak lehet.... 

Kedvenc kérdéseim közé tartozik, hogy; Ezt te tanultad? Ááááh, nem. Egyik reggel felkeltem és mindent tudtam, lehet holnap felkelek és agysebész vagy magfizikus leszek! Már nagyon várom! 

Azt hiszem mára elég volt a munkából...

3 megjegyzés:

  1. :) olyan jó, hogy viccesen fogod fel. Ja,nem is :). Hát képzeld. Két éve dolgozom a közösségi házban. A napokban végiggondoltam, mikor kipurcantam otthon épp, hogy a rendezvények 75%-át én viszem a hátamon (találom ki, járok utána, reklámozom, hozom, teszem össze), a többit a két kollega. És - a rendezvényeken résztvevők nagy része pl. nem is tudja, hogy én is ottvagyok, vagy nem ismer. Na, ezen úgy el szoktam gondolkodni, hogy néha csak úgy tényleg teljesen háttérbe vonulnék, hogy akkormivan...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hát igen...Amúgy szerintem nem tesz jó, ha nem becsülik amit csinálsz. Most erősen elgondolkoztam rajta, hogy vállalok-e még ilyen típusú munkát, mert már kezdem unni a "nagy művészeket". Ergo a kutya sem ismeri őket, de olyan allűrjeik vannak, mintha legalább Beyonce lenne az összes.

      Törlés
    2. Mindenesetre én jót nevettem Manci nénin :D A legtöbbször azt hiszik ingyen dolgozik az ember. :/

      Törlés