4/29/2024

Sok ilyen aktív hónapot szeretnék még

A hónap mérlege a mai napon: 

  • Jóga: 29 * 1 óra (átlagban)
  • Bringa: 321 km, 7316 kalória 
  • Kondi:10 súlyzós edzés 

Ez a hónap a sport tekintetében mindenképpen csúcs volt. Szerintem utoljára ennyit tizen-huszon éves koromban sportoltam. Viszont ilyen tudatosan felépített mozgásban még nem volt részem. 

  • Jógázni minden nap egyszer szoktam, de van, hogy kétszer is, így nem tudok ebben túl nagy számokról beszámolni csak annyit mondani ebben a hónapban minden nap jógáztam. Kaptam egy jógakereket is, amit úgy vártam, mint a kisgyerekek a karácsonyt. Mikor megérkezett a csomag feltéptem és már mentem is kipróbálni. Őrületesen jó. Ha jógáztok, ha nem, hátfájósoknak, nyakfájósoknak (tehát mindenkinek) ajánlom óvatos, de tudatos és rendszeres használatra. Nem csak a hátra jó, nagyon szépen nyitja a mellkast is és rengeteg gyakorlathoz segítség. Egyes nyújtásokat is könnyebb vele elmélyíteni. 


  • A hónap közepén már éreztem, hogy nekem ez a napi egy óra jóga kevés, vagyis kellene mellé valami más mozgásforma, ezért elkezdtem bringázni és ha már ott voltam lent a kondiban leporoltam az edzéstervem és annak is nekiálltam. A bringa annyira jó, hogy a kezdeti minden másnapról rászoktam a minden napra. Ezzel indul a reggelem és minden második nap gyúrok hozzá. Így fél hónap alatt letekertem 321 kilométert, amire azt mondta az óra, hogy 7316 kalória. Mellé még letudtam 10 súlyzós edzést is. 
Kilókról nem tudok beszámolni, mert én nagyon nem hiszek a mérlegelésben. Viszont elővettem olyan ruhákat, amivel mérem magam. Az első egy nem rugalmas anyagú, oldalcipzáros nadrág. Itt még azzal sem tudtam cselezni, hogy veszek egy nagy levegőt és behúzom a hasam. Mikor először felvettem még egy kicsit sem tudtam összehúzni a cipzárt. Nem egész 1,5 héttel később már fel tudtam húzni teljesen. Durva! Én is nehezen hittem el és csak poénból vettem fel másfél héttel később, hogy lássam a haladást, arra nem gondoltam, hogy ezt így sikerült is megugrani. Kellett keresnem újabb ruhákat és most ezeken mérem magam, de ha jól számoltam majdnem 2 ruhaméretet ledobtam. Még 2 ruhaméretet szeretnék ledobni és akkor onnantól kezdve már "csak" megtartani és alakítani kell a formát. 

Nyilván nagyon örülök neki, hogy egyre jobban nézek ki, de már öregszem, mert sokkal fontosabbnak tartom, hogy a testem jól és fitten funkcionáljon. Ebben a hónapban nagyon is hoztam ezt, ezért hálás vagyok, hogy még ilyen jól bírtam. Kívánok még magamnak sok és rengeteg ilyen aktív hónapot. 

Tudom kép nélkül nem is történt semmit, ezért itt van egy kép, amit valamelyik nap csináltam. Nagyon igényesen kitakartam a fejem, na, de a lényeg talán látszik, itt tartok. 

2 megjegyzés: