4/15/2024

Balerina

Remélem ennél nagyobb problémám nem lesz az életben, minthogy nincs hova felöltöznöm. Mármint eljárok az oviba meg a suliba (mekkora kalandok) meg megyek még ide, oda vásárolni meg mit tudom én néha 1-1 rendezvény, de az, hogy minden nap "kiöltözzek" a munkahelyemre nincs meg.

Na most nekem nincs egy olyan nagy öltözködési igényem szerintem, inkább kényelmes vagyok és félig lusta. Engem már az életemben annyiszor néztek francia nőnek, hogy megszámolni sem tudom. Remélem nem a szagom (ejnye, rossz vagyok), hanem az öltözködésem miatt. 


Nagyjából így lehetne jellemezni. A hajam nincs belőve, hanem lóg és sokszor zilált, van egy felső rajtam, és pont szeretem a pirosat, de a komfort fekete és fehér is az én világom. Tudjátok én vagyok az aki a fehér blúzhoz fekete melltartót vesz. Aztán vannak a szeretett farmerjeim és a legnagyobb szerelemeim a balerina cipők minden színben és formában. Mikor kislány voltam láttam a Hamupipőkében, hogy reggel mikor megy robotolni egy fekete balerinába lép bele. Az üvegcipő meg a többi nem érdekelt, de a balerina annyira, hogy anyukámnak sokat mutogattam, hogy olyat akarok. 9 éves voltam, amikor szerzett nekem egy fekete bársony balerinát. A suli sztárja is lettem, mert ilyen senkinek nem volt. Azóta hordok balerinákat és nem tudok róluk leszokni, pedig nem biztos, hogy ez a legjobb viselet a lábamnak. Amit még nagyon szeretek és hordok azok a szép fehérneműk. Nyilván nem mutogatom, de valahogy úgy érzem magam jól vagy nem tudom, ha ilyen csini alattam a cucc. Szóval ez a két mániám van. 


Viszont még a komfort szettemhez tartoznak a ballon kabátok, sálak, a napszemüvegek és valami táska, amit magamra tudok dobni miközben bringázom. Nyáron a farmer helyett pedig ilyen "pörgősebb" szoknyát hordok vagy maxi szoknyát, amihez a szokásos fehér pólóimat meg a balerinát veszem fel. Esetleg, ha idén már lesz olyan jó lábam, akkor bepróbálok combközépig érő nadrágot, bár megmondom őszintén én nem szeretek rövidebb nadrágban leülni mondjuk egy rendezvényen vagy tömegközlekedésen, mert félek mit szedek össze. 

Nagyjából ennyi az öltözködésem, szerintem nem bonyolítom túl. Szoktam néha a színtípusomnak megfelelően öltözni, de legtöbbször ezt nálam felülírja, hogy én így egyszerűbben szeretek kinézni. Ez kicsit ilyen lusta divat. A sminkem is általában olyan, hogy nincs. Reggel így megyek, ballonban, farmerban, balerinában, kócosan, karikás szemekkel és már tényleg csak a cigi hiányzik a kezemből, mint a francia csajoknak. 

A lényeg a lényeg, hogy eddig pakolgattam a kis balerináimat egyik helyről a másikra, hogy majd felveszem őket. Jó, de mikor majd? Ezért most elővettem őket és úgy döntöttem bevetem mindet. Aztán a nagy felindulásban kiválogattam egy tonna ruhát is, amit akkor vettem mikor úgy gondoltam nem így fogok öltözni. Az oviban turit lesz és le lehet adni mindenféle ruhát, ezért most nagy válogatásban vagyok, most tudok megszabadulni egy csomó mindentől. 


Aki home officeban dolgozik mint én vagy gyesen van, hogyan szokott öltözni? Tényleg mondjátok már el. Nem lehet egy életet leélni úgy, hogy nem hordjuk a kedvenc ruháinkat, meg cipőinket. 

5 megjegyzés:

  1. Gyes alatt kimaxoltam a kényelmes ruhák hordását. Annyira, hogy volt az otthoni szett (mackó + 4 db szoptatós póló vetésforgóban váltva), meg volt a játszis szett (mindig ugyanaz az egy darab zöld vászonnadrág + a régi szép pólóim, hogy ne álljanak a szekrényben).

    Home officeban vagyok ma, szépen felöltözve, én így szeretem. Nem szoktunk kollégákkal webkamozni, szóval nem ezért, tényleg magam miatt. (A férjem a másik szobában mackóban meetingel.) Annyi, hogy HO napokon sportmelltartó van rajtam, meg persze papucs, s nincs smink.

    A balerina nekem is nagy kedvencem, évek óta nem vettem, pedig olyan cuki és praktikus (nadrághoz és szoknyához is jó). De nagyon nem jó a lábnak (eleve térdfájós vagyok), bár ha nem csak azt hordanék, hanem váltva más cipőket is... Lehet nyárra beszerzek egyet, meghoztad a kedvem. :)

    (A gyerekkori történeted nagyon cuki)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig arra gondolok, hogy maga a balett cipő is egy gyilkos mégis abban táncolnak ls szerintem a legtöbb cipő nem jó. Otthon meg gondolom te is mezítláb vagy, ami a lehető legjobb. :)

      Törlés
    2. Jaj, én is imádtam a balerinákat meg a spanglis/csatos cipőket, mielőtt megfájdult a térdem. Azóta nagyon ritkán hordom csak a “csinos-csajos” cipőket. Biztos lesz egy egészséges cipő mániád is! ;) Home office-ban néha felöltözöm irodai stílusban is, de csak ritkán, rajtam kívül max. a futár látja. Zsófia

      Törlés
  2. Amúgy annyira cuki sztori a balerina meg a Hamupipőke történet, és tényleg léteznek ezek a gyermekkori berögződések, mert én meg a fényes, piros (színes) táskákért vagyok azért megveszve, mert imádtam az uzsonnás táskákat, amik ilyenek voltak. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, tudom melyikről beszélsz még az illatát is érzem annyira emlékszem rájuk. :) Általában a nők vagy táskásak vagy cipősek vagy mindkettő. :D

      Törlés