3/04/2024

Március

Nem sok izgalomról tudok beszámolni. Volt egy kis betegség. Felváltva volt itthon a két gyerekem, én is elkaptam, de annyira nem volt vészes, mert ettől még minden nap lenyomtam a reggeli 60 perces jógám. Tegnap be is vadultam. Befűtöttem a termet 40 fokra és csináltam hozzá 40 százalékos páratartalmat is a párásítóval, majd jöhetett a 90 perces Bikram jóga. Ma reggel eléggé oda kellett tennem magam a tegnapi megterhelés után, de végül nem lustultam el. 

Volt két napos síszünete is a sulisomnak. Igaz, hogy 18-20 fok volt mindkét napon, de hát úgy hívták, hogy síszünet. Ebből a két napból csak egyet volt itthon , mert lett egy barátnőm a gyerek osztályából. A gyerekeink nagyon bírják egymást, de mi is már együtt mozgunk. Közös táborozások, satöbbi, na és ez a anyuka barátnőm bevállalta, hogy menjen át hozzájuk a szünetben egy egész napra. Nem nagyon tiltakoztam a dolog ellen. 

Aztán beindult a kert is. Tegnap két órát kertészkedtem. Azt nem gondoltam volna, hogy a Bikram után 5 kilóval nehezebbnek fogom érezni a lapátot, de így volt. Alig bírtam lapátolni a komposztot. A sövény alját pedig kis széken ülve metszettem... Viszont kellene a héten palántázni. Elő és készítettem mindent már csak neki kellene állni. Vannak maradék vetőmagjaim, de idén nyertem a várostól is vetőmagcsomagot (juhéj), ezért idén többféle zöldség lesz, mint általában. 

Aztán rendeltem virágmagot, mert azt találtam ki, hogy a ház előtt vadvirágos "rét" is lesz. Vettem egy mindenféle vadvirág csomagot, egy kimondottan pipacs csomagot és egy kék búzát. Remélem szépen beindul és akkor most már ezzel a réttel meg mindennel együtt egész impozáns lesz a ház előtti rész. A múlt évben a csapadékvíz elvezetés miatt egy csomó fát, bokrot és mindenfélét vágtak ki az utcánkban és olyan csupasz lett az utca ezen része. Én lepaktáltam a csávókkal így nem gyilkolták le a bokraimat és a gömbjuhart, hanem kiszenvedték a földből, aztán visszaültették kicsit arrébb őket. A város amúgy telepített ide-oda új fákat, de hát mire abból lesz valami meggyulladunk. Elénk óriás fát nem lehet ültetni a légvezetékek miatt, ezért nagyon napos, akkor pedig legyen belőle rét. Nagyon várom és most már nem  is lenne kedvem a hidegebb időjáráshoz, remélem már nagy fagyok nem lesznek. 



1 megjegyzés: