3/13/2024

A V nyakkivágás rejtélye

Emma Stone bőréért felelős emberekkel szeretném felvenni a kapcsolatot, mert én is ilyen bőrképet szeretnék. Sajnos újabb őrület borította el az agyam, amitől nehezen szabadulok. 


Hogyan lehet ilyen homogén Emma bőre? Persze értem én, hogy mindenféle kezeléseket kap. Azt is, hogy tuti le van sminkelve, le van fújva egyszínűre, de ő a kriptában lakik? Nagyon érdekel, hogy amúgy a sztárok, akik sokszor tengerparton élik az életüket, hogyan csinálják, hogy nincsenek legalább a póló nyomában eltérő színűre lebarnulva? Tudjátok, azon a részen, ami kilátszik a pólóból. Nekem ez  a vonal meglepően erős szokott lenni, ahhoz képest, hogy nem nagyon barnulok. Nagyon utálom is. Már egy naposabb, tavaszi napon összeszedem a V nyakkivágásban a színt és azért várom a következő éve februárját, mert addigra tűnik el teljesen. Az idei szezonnak azzal megyek neki, hogy szeretném én is egy színben tartani magam, de hogy sikerül-e? Csak egyszer nem figyelek és már megvan a baj. Ezért is érdekelne, hogy ők hogyan csinálják? 

Ez egy régi kép róla, itt még nem jöttek rá milyen színek is állnak jól neki, de a bőr és haj barnaság neki sem annyira előnyös, mint a fehér bőr és hozzá a vörös vagy akár a szőke haj. Viszont itt is egyszínű! 


A barátnő azt mondja engedjem el, mert ebben fogok beleőrülni a nyáron a kertészkedés és az építkezés kellős közepén, hogy hogyan ne legyen egy kis színem. Szerinte elkerülhetetlen, de én arra gondoltam valami új ruhatárral és naptejjel felkészülök a csatára. Az a jó, hogy bár vannak problémáim még gyártok hozzájuk csak, hogy legyen min pörögnöm. 

7 megjegyzés:

  1. Instán van egy poszt a napokból, ahol látszik pár kozmetikum, illetve valaki beszél is pár szót a stábból, S neve is ki van írva..hajrá, próbáld meg felvenni a kapcsolatot 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg is találtam, a terméket majd most fogják piacra dobni, gondolom nem lesz olcsó, de az is kiderült, hogy hónapokig találkozgattak a bőréért felelős stábbal és annak vezetőjével, hogy így nézzen ki. Hát szóval nem biztos, hogy ugyanezt lehozom én is. :D

      Törlés
  2. Mi a magasabb prioritás, a fehér bőr vagy az egyenletesség? Lehet, hogy most megölsz, de mi lenne ha 50es naptejjel és pánt nélküliben nyomatnád te is mint Emma? Akkor biztos nem látszik meg a kivágás helye. Első héten leégnél, de aztán már nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából az egységes bőr, bár nem tudom, hogy én tudok-e egységes barnulni és vagy leégni, de amúgy ötletnek nem rossz. :)

      Törlés
  3. Lehet, hogy Emma Stone hosszúujjú garbóban jár strandolni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre én is gondoltam, de az nagyon szar lehet! :D

      Törlés