2/23/2024

Egy újabb blog és az autizmus

Sokan már tudjátok és biztos sokan nem, hogy a Kicsi lányom autista. Már hónapok óta gondolkodtam rajta, hogy kellene kezdeni ezzel valamit és ha mást nem, akkor azt, hogy kiírom magamból, amit tudok. Ehhez is csináltam egy új blogot. :) Az idei évem úgy tűnik a blogolás köré rendezőik, de ígérem több új blogom most egy ideig biztos nem lesz. Tudom, hogy most a tiktok meg a facebook meg az x a menő, de nekem kell hozzá egy olyan platform, ami kényelmes, ahol bőven ki lehet fejteni dolgokat. Aki szeretné olvasni, az itt találja meg: https://helloauti.blogspot.com/

1 megjegyzés:

  1. Köszi az új blogot, és szerintem sokan vagyunk, akik inkább olvasnak, mint tik-tok videókat néznek (engem legalábbis irritálnak - biztos lehet azt is jól csinálni pedig).

    VálaszTörlés