11/27/2023

Ajándék

A munkáról csak érintőlegesen annyit mondok, hogy akkorát változott a passzát szél, hűűű... Nagyon-nagyon-nagyon nagy megbízóról beszélek, biztos, hogy itt minden olvasó ismeri, szóval nem egy kis projekt ez. Most már figyelemmel kísérik többen is az ügyet, hogy ezt így hogyan oldottam meg. Mintha teljesen más hajóban ülnénk. Volt egy játékos - hívjuk így - aki nagyon elküldött melegebb helyekre, lehülyézett és a többi. Most boldog, minden csudálatos, szeret. A másik is, aki rám akart kenni mindent most már inkább rám hallgat. Ahogy az egyik főember mondta, szépen magam alá gyűröm itt a társaságot és ezt most jó értelembe mondta. Nem tudom mi van, hogy csináltam, hogy kikeveredtem ebből és már a véleményem is mérvadó, de azt hiszem bevált az a taktika, hogy megint nem jópofiztam, hanem dolgoztam és, hogy senkivel nem üvöltöttem, senkit nem degradáltam, mindig nagyon angolos higgadtságban beszéltem és jól meggondoltam kétszer is mit és, hogyan mondok. Az a tapasztalatom, hogy célravezető ilyenkor félre kell rakni az érzelmeket és csak a tényeket sorolni csak. Persze az anyázás közben én is hegyeztem a Viking baltát a fejemben és olyat tudtam volna üvölteni mindenkivel, hogy csak na, de mit értem volna vele? Semmit. Itt nem csak magamért vállalom a felelősséget, hanem többekért és hát megmondom őszintén ebbe tényleg bele kell jönni, nem mondom, hogy ezt annyira csinálnám hosszútávon. 

Most pedig más. Végre nálunk is esett hó! Nem mondanám, hogy sok, de ki tudtam szaladni a lányokkal a kertbe és mire kiértünk már nagy pelyhekben, nagyon sűrűn ellepte a tájat. Annyira szép volt, annyira nyugtató és ahogy megcsapta a hó illata az orrom olyan volt, mintha hazaérnék egy hosszú útról. Az új télikabátom rögtön fel is tudtam avatni. Még nem volt rajtam úgy igazán, de most rögtön behavazódott. Nagyon szép, lila télikabát. Évek óta vadásztam lila télikabátot és végre találtam egyet. 

Aztán már nagyon gondolkozom az ajándékokon karácsonyra. A december nálunk az anyagi csőd hónapja, mert van benne névnap, két szülinap, Mikulás, karácsony, szilveszter. Ha már szóba hoztam az ajándékokat a lányoknak vettünk egy kis asztronauta lámpát. Nekem annyira megtetszett és annyira láttam magam előtt, hogy milyen jó lesz este a szobájukban a fény, hogy muszáj volt megvenni. Tényleg siker lett, este külön program a lámázás. 



Mondjátok miket vesztek ajándékba gyereknek, felnőttnek? 

4 megjegyzés:

  1. Még nem mélyedtem el túlzottan az ajándékötletekben, de irányvonalak már vannak. A 8 éves a víváshoz kaphat valamit, valószínűleg a nevével ellátott kesztyű lesz, vagy egy vívótáska, a többit olyan gyorsan kinövi még, hogy jó az egyesületi használt is. Lenne létjogosultsága egy gyerek okosórának, hogy tudjak neki üzenni, de még nem találtam olyat, ami meggyőzött volna. A kicsi 6 éves, ő analóg karórát fog kapni, mint a nővére ennyi idősen, bár ő még ovis, egyelőre kevésbé lesz hasznos neki. Berendelt egy Lego vonatot, de arról szerintem le fogja beszélni a Jézuska és inkább egy autópályát hozna neki, azzal egyedül és ketten is játszhatnának, akár még én is 😎. Az anyjuk még nem nyilatkozott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha találsz valami jó okos órát, lécci majd számolj be róla. Én digitális rajztáblát veszek a nagyobbik művésznőnek. A tavalyi lego áradat után (mindenki legot vett) letiltottam idén a legot csak én kaphatok. :D Kinéztem magamnak a Reszkessetek betörők házat, de annyira drága, hogy csak álmodozom róla.

      Törlés
  2. A gyerekeknek meg a férjnek még nem tudom, mit hoz az angyal, de nagyon büszke vagyok magamra, amiért eszembe jutott, hogy az apámnak idén beszerzek egy tábla jó minőségű szalonnát! :)) (Eddig szegény zoknikat kapott éveken át, max. hajnyírókészletet vagy egy üveg whiskey-t.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A whiskey azért jó ajándék, de a szalonna is tök jó! Én is szeretem az ehető, jó minőségű ajándékokat. :D

      Törlés