8/30/2023

Nyilvános és a répás-áfonyás

Azért annyira nem rémültem meg, mert már be vagyok edződve kreténség témában, de kedvesek vagytok, hogy aggódtok meg velem éreztek. A zárt blognak ugye oka volt, de tudok én úgy írni, hogy azt bárki elolvashatja és ez lesz. A blog jelenleg nyilvános, nem lehet innen kivinni posztokat, mert már mindenki látja. Amúgy mondják, hogy ez a blogolás egy elavult dolog, hát nem is tudom... Olyan tempóban tiltogat, felfüggeszt, töröl le az AI mindenféle hülyeség miatt, hogy én azt mondom, hogy a blogolás egy tök jó dolog. Különben meg az insta meg az összes többi egy torz világ. A blogolásban még vannak őszinte megnyilvánulások. 

Akkor témát váltok. A konyhámban továbbra is őrület van. Hozok majd még recepteket, de ahhoz le kell fotózni őket és nem mindig jut eszembe vagy van hozzá türelmem. A mai reggelit sikerült lefotóznom.  


Serpenyőbe mehet az olíva olaj, fokhagyma majd mehet rá a reszelt répa, só, bazsalikom. Mikor kellően összesült rádobálhatjuk a friss áfonyát. Pár perc alatt összesütjük és kész. Nem tudom szavakkal leírni, extázis. Aki még növelné a hedonizmust nyugodtan csorgasson rá mézet vagy tegyen rá feta sajtot. Ehhez a répás történethez én most egy fél avokádót meg két főtt tojást ettem, de igazából szabad a gazda. Magában is megállja a helyét, hús mellé is mehet. 


Tegnap meg voltam végre futni megint, mert a 38 fokban nem bírtam. Le is nyomtam 6 kilométert, de igazából ment volna  a 8 is, de mivel kimaradt két hét, gondoltam csak óvatosan. Aztán hazajöttem és a házi kondiban még felsőtestre kicsit edzettem,  mert a férjember mondta, hogy akkor próbáljam ezt meg és igaza van. (Itt a férfiak írják fel maguknak a naptárjukba, hogy elismertem, hogy egy férfinak igaza is lehet!) Persze csak óvatosan fogom próbálni, mert írtam, hogy nálam a sok gyúrás visszafelé tud elsülni így most az a tervem, hogy a heti 4 futásom mellé még két kis kondis edzést beiktatok közvetlen a futás után. 

Írok az érzéseimről is kicsit. Most gondolom minden pasas rögtön kinyomta az oldalt. Haha. Szóval visszahallottam, hogy nem vagyok boldog juhéj. Igazából nem akarok elkeseríteni senkit ennek az ellenkezőjével csak annyit mondok nem a boldogság szót használnám a jelenlegi életemre most, hanem a rákendrollt. Engem sem kell félteni....

7 megjegyzés:

  1. Ez a répás cucc tényleg működik? Kicsit fura első olvasásra, bár a fetás ötlet rá az édes és a sós jó lehet. Akkor van egy "igazi" ismerősöd (rokonod) aki nem olvassa a blogod és van egy olyan, aki olvassa ha jól értem és ők ismerik egymást és kivesézték a dolgokat amiket írtál? Én is ezért zártam be nem szerettem volna, ha két ismerősöm (pl. kolléga) megbeszélték volna közösen azt, amikről írok. Bár lehet már megtörtént.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami ilyesmi csakhogy nem rokonról van szó és nem egy ember, hanem egy csapat hárpia. :D

      A répás cucc nagyon működik! Itt teljesen oda van érte mindenki. Mondjuk én egyre jobban vadulok a konyhában

      Törlés
    2. Jesszus!!! Szimplán irigyek!! azért beszélnek a hátad mögött, mert ők ott vannak-))
      Ez a kaja is nagyon guszta, az embernek csorog a nyála, és egyből hízik két kilót-)))❣

      Törlés
    3. Nem tudom engem mi vadítana be, hogy konyhatündér legyek :D :D

      Törlés
    4. Kell egy csávó! ;) Jó csak vicceltem, majd az unoka! :)

      Törlés
  2. És a lányok jól fogadják? Bár a múltkor írtad, mekkora sikere volt a gyerekek körében, és biztos, hogy nagyon finom! Jól teszed, hogy "vadulsz", jó étvágyat, köszönöm az ötleteket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először tiltakozás van, hogy fúj micsoda összetevők, aztán az illatoknál már nézelődnek, hogy mi készül, a tálalás meg szép és akkor azzal is növelem az érdeklődést. :) A gyerekek ízlése még alakítható azzal, hogy ezt látják itthon azért legalább szokják, ha nem is mindig kérnek belőle. A kicsi amúgy szó nélkül képes mindent megkóstolni és például még a csípőst is megeszi.

      Törlés