8/28/2023

Nos

Valaki vagy valakik kiviszik innen a posztokat. Én nem fogok senkit sem gyanúsítgatni, nekem ahhoz nincs kedvem és ennél én többre is tartom magam. Viszont a zárt blognak lényegében lényege veszett. Igazából nem írok olyat amit nem mernék mondjuk bárkinek elmondani. Az más kérdés, hogy akinek kiviszik a posztokat pont annyira érdekel, mint a horonyvésés téglafalba.

Gyakorlatilag majdnem az összes posztot leszedtem azóta, hogy bezártam. Sok mindenre nem ugrok csak ha mondjuk a gyerekes posztok kikerülnek, főleg azután, hogy leírtam és megosztottam azokat, amiket. Ezért több konkretizált gyerekes poszt nem fog kikerülni csak olyan kábé, hogy ja iskolába ment, meg befizettem a menzát. Aki szeretne többet tudni annak itt vagyok, személyesen megkérdezheti mi újság, szívesen elmesélem.

Mondjuk nem csak velem csesztél ki, hanem az összes többi emberrel, aki mondjuk szívesen olvasott engem. Még nem tudom mi lesz a tervem, utánam az özönvíz.

20 megjegyzés:

  1. Most elgondolkodtam, hogy hátha tőlem is....Pár dolgot én sem szeretnék kiteregetni, pl. munkával kapcsolatos dolgok. Nem szeretném, ha nem írnál. :(

    VálaszTörlés
  2. Hm. Ez hogy derült ki amúgy, hogy lehet utánanézni? (és azt meg főleg nem értem, hogy kinek mi érdeke fűződik hozzá....?) de most én is kicsit azért berezeltem, nekem is eléggé személyesek az írásaim, nem örülnék, ha máshol viszontlátnám... Kérlek írd meg esetleg e-mailben, hogy tudok a sajátom után nézni, köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Krikszi! Nem tudok hozzád belépni...-( olyan, mintha nem lenne meghívóm... lehet már nincs is? Mondjuk Teide-hez sem...-( Fura

      Törlés
    2. Szerintem most már be tudsz - nézd meg kérlek. De írok egy e-mailt!

      Törlés
    3. Oh, nagyon sajnálom-(( azért remélem meggondolod magad, csak egy kis nyugira van szükséged-) Sajnos oda nem lehet kommentelni... e-mail nem jött...

      Törlés
  3. Ne már!!!-(( Mekkora tahóság már-( Nagyon sajnálom, remélem azért írsz még!❣

    VálaszTörlés
  4. Nem is értem. Felnőtt emberekről van szó, akik egy ilyen egyszerű megállapodást nem tudnak betartani. Vagy felfogni nem sikerül, hogy mi a bizalom, amit többé kevésbé ismeretlenül megkapzak. Nagyon sajnálom, felháborítónak érzem még én is, pedig Veled történt ❤

    VálaszTörlés
  5. Ez mekkora egy szemétség amúgy! Beengeded, kap egy bizalmat, megosztod vele (is) az életed egy-egy szeletét, ő meg azzal "hálálja" meg, hogy kiviszi másoknak. Annyira dühítő ez. Remélem nem vette el végleg a kedvedet a blogolástól, de tökre megérteném, ha igen. Nagyon hiányoznál, ha nem írnál. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lulu, a te egyik posztoddal is találkoztam pár hónapja a fészbukon, szétsavaztam őket érte, és leszedték. Próbáltak úgy beállítani, mint ha "fura" kapcsolatod lenne a fiaddal.
      Annyi szemét ember van.

      Törlés
    2. Ilyen volt? Micsoda??? Lulu te erről tudtál?

      Törlés
    3. Erről nem is tudok. Hol volt ez? Jó ég! Lulu

      Törlés
  6. Valami elbaszott életű irigy anyuka az oviból?

    VálaszTörlés
  7. Basszus, sajnálom, le vagyok döbbenve, amúgy meg menjen el a csodába! :(

    VálaszTörlés
  8. Annyira sajnálom. Gusztustalan emberek vannak. :(

    VálaszTörlés