5/08/2024

Ez nem az én napom volt

Anyukámnak jött csomag. Egy nagy dobozba rakták, amiben volt egy közepes doboz, amiben volt egy kisebb doboz. Én vettem át ezt a matrjoska küldeményt és vittem fel neki, majd estem be vele az ajtón úgy, hogy anyukám éppen folyó online megbeszélésén mindenki jól láthatta, ahogy a háttérben berepülök egy óriási dobozzal. A földön fekve nevetgéltem is és káromkodtam is, amikor leesett, hogy élőben nézik páran a mutatványomat. Akkor négykézláb kimentem a képből, amit szintén mindenki látott. Remek performansz volt. 

Később egy beszélgetésben kaptam képeket, amit nem tudom milyen billentyűkombinációval visszaküldtem úgy, mintha eredetileg is én küldtem volna. Aztán pedig ettem egy kocka étcsokit, de éreztem, hogy valami nem oké a számba és mint valami bűvész kihúztam egy darab csillogó papírt, mert ez valahogy belekerült az étcsokiba. Még jó, hogy nem hajszál, attól el is hányom magam. Ha hajszál van a kajában - még ha az enyém is - akkor megfordul a gyomrom. Nem bírom. 

Na, de jobb folytatást remélve kimentem a kertben, ott egyszer elestem a kutyában, egyszer pedig elestem a locsolócsőben, de előtte még megcsavartam és jól lezuhanyoztattam magam. Nem ez a legerősebb napom azt hiszem. 

Azért csináltam hasznos dolgokat is az elmúlt időben, nem vagyok mindig félkegyelmű. Nemrég fejeztem be ezt a nyuszit, ami azt vonta maga után, hogy csinálhatom a következő állatkát. A Kicsi több mindent megrendelt, gyakorlatilag egy levegővel 3 hónapra el tudna látni horgolós munkával. 



Végre egyre több mindenféle jó zöldség van. Elsőre számomra is lehetetlennek tűnt ezt az adagot megenni, de egy koplalás és egy combos edzés előzte meg így végül lecsúszott. 



Az alsó fekete nadrágba úgy két hete fogytam bele, írtam is róla. Akkor elővettem a felső fekete nadrágot és felpróbáltam. Nagy nehézségek árán felküzdöttem a seggemre, de összecipzározni esélytelen volt. Nem tudtam még összehúzni sem a cipzár két oldalát, hogy esetleg megpróbáljak valamennyit felhúzni belőle. Ma elővettem ezt a nacit és feljött rám simán, be is tudtam cipzárazni teljesen, be is tudtam gombolni. Kicsit még feszes, de mennyire durva! 

2 megjegyzés:

  1. Uhh, nekem is vannak ilyen napjaim, és olyankor szoktam mondani, hogy én ma már nem nyúlok semmihez, nem csinálok semmit, mert csak baj lesz belőle. :-D A nyuszi nagyon aranyos és szép, az étel csodaszép, és gratulálok az eredményekhez. Annyira élvezem én is a tavaszt a sok zöldséggel, eperrel. Imádjuk a spárgát, esszük mindenhogy, a férjem egy üveggel már uborkát is kovászolt. ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönök mindent! :)

      A végén én is arra jutottam, hogy talán jobb lenne semmit se csinálni abból talán nem lesz baj. :D

      Velem nem tudom mi van, de spárga lázban égek, minden nap tudom enni.

      Törlés