8/06/2020

Botanikus medálok első kör

Megmutatom, hogy csináltam pár medált. A virágok a kertünkből vannak. Még tökéletesítenem kell a technikát, ezek "csak" a prototípusok. Ebből az első körből sokat tanultam, de hát még sosem csináltam ilyet, nem is nagyon láttam másnál, hogy foglalkozik ezzel. Öko alapanyagot is nagyon sokáig vadásztam a neten, de végül meglett. A lányoknak nagyon tetszik, választottak már maguknak, anyukám is lecsapott egyre és az egyik volt kolléganőm is. Szóval még fogok csinálni, mondjuk magamnak is. :) 

6 megjegyzés:

  1. Hogy csinálod?
    Nekem is kell 😀

    VálaszTörlés
  2. @Rena, keress rá az resin / resinart szavakra a youtube-on, lesz egy csomó videó. Amúgy ez egy bio gyanta amiből készítettem régen műgyanta volt csak, de most már van öko is. Azért nem akarom még leírni a folyamatot, mert több módszert láttam, egyet kipróbáltam és még csiszolnék rajta, mert még nem érzem tökéletesnek.

    @Ági, köszi! :)

    VálaszTörlés
  3. Hűha! ez igen! épp nézegettem én is ezt a technikát, száritottunk is virágot - aztén egyelőre ennyi. De be fogok ruházni egy formára és veszek gyantát is - jó lesz kiprobálni valami újat és ezt már Borival is tudjuk csinálni .

    VálaszTörlés
  4. Vele már simán meg tudod csinálni, szerintem tök jó, nem nehéz. Kicsit elő kell hozzá készülni, de egyszerre lehet csinálni többet is. Ajándéknak is tök jó és különleges.

    VálaszTörlés