7/16/2020

Fény

Délután végre meghozta a futár a kerti lámpákat. Már jó rég rendeltem őket, kicsit alább is hagyott a lelkesedésem mindaddig amíg ki nem bontottam a csomagot. Nagyon szépek, a lányok is meg voltak elégedve vele. Arra kellett ügyelnem, hogy míg összeszerelem őket ne hordozzák szét az alkatrészeket. Most "tölt" a lámpa, szerintem ma még nem fognak világítani, túl későn raktam össze őket. 


Rendeltem a kerti kis babaházukra is égősort, de azt addig nem szerelem fel ameddig Pé és a srácok (mint valami zenekar név) meg nem szerelik. Kábé 120 centis lábakon áll a babaház és kezd megsüllyedni az egyik oldala, meg a hangyák szétzabálták már a lábak egy részt, ezért azt találta ki a statikai csapat, hogy alágerendázzák és próbálják kiegyenesíteni is. Ilyenkor amúgy jó, hogy Pé egy focicsapatban játszik, mert ehhez azért kell nettó 8-10 férfi szerintem. Mivel a ház raklapokból áll, ezért van súlya. Én mondjuk jobban örülnék neki, ha nem lennének lábai és le lenne téve a földre, de arra azt a választ kaptam, hogy akkor teljesen szét kellene szerelni és megint össze. Mondjuk engem ez nem zavarna, de le lettem szavazva, hogy az túl sok munka. Ha esetleg a nagy alágerendázás közben nem esik darabokra a kis ház, akkor le fogom festeni, hogy kibírjon még legalább 5 évet. 

Idén több tervem már nincs a kerttel már csak a vadcitrom fának kellene megérkeznie. 

1 megjegyzés: