6/28/2020

Nyár

Amióta nem társasházban, hanem kertes házban lakunk újra szeretem a nyarakat. Főleg, hogy  a kertben pár fa már megnőtt akkorára, hogy hűs árnyékot ad. A kedvencem a lányok hintájánál lévő diófa. Hibátlan, magyar vidéki idill van alatta. Azt is szeretem, hogy bármikor kimegyek a kertbe van mit csipegetni. Egy kis epret, ribizlit, meggyet, málnát.... Imádom hogy nem kell feszt strandra menni, mert van medencénk. Mostanában azon gondolkozom, hogy egy kerti zuhanyt is kellene csinálni.

A lányoknak a teraszon létesítettem egy kismedencét is, amit már szerintem meséltem és ma beüzemeltem a párakaput is. Olyan a terasz, mint egy mini strand. Ki-be mászkálnak a lányok, persze minden vizes, de hát nyár van ez ilyen. A nagy medencénk amúgy puha falu és úgy döntöttem kitanulom idén a medence technikát rendesen, mert idővel, valami komolyabb darabba szeretnék beruházni.

A másik nyári projektem az, hogy kivilágítsam a keret. Rendeltem ilyen szép lámpásokat, amit a sövény mellé fogok végig leszúrni. Mivel ezek nincsenek annyira a földhöz közel remélem valamennyire szórják a fényt. Láttam másnál erről fotót és nem tűnt annyira rossznak.



A lányok kerti faházára egy komplett napelemes égősort fogok felcsavarni és majd az évek során gyűjtögetem a mindenféle kerti lámpásokat. Napelemben gondolkodom főleg, mert van áram a kert fedett részén, ott már beüzemeltem színes égősorokat. Már csak az lenne a nagyon jó, hogyha a szúnyogok nem lennének. 

2 megjegyzés:

  1. Annyira ügyes vagy, képet mutass majd, biztos, hogy nagyon klassz lesz!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen le fogom fotózni, ha megérkezik. Talán a héten megjön. A legjobban azon aggódom, hogy mennyire lesz viharálló, de hát csak kibírja a kerti lámpa.

      Törlés