6/03/2020

Fairy garden

Vagy más néven mesekert, tündérkert. Kinek, hogy tetszik. Ma az itthoni ovis foglalkozás keretében megcsináltuk a saját mesekertünket. Már egy ideje tervezgettem ezt, be is vásároltam hozzá és most jött el a napja az elkészítésnek. A sok kindertojás figura is végre valamire jó lett. Vé szerint a kert gyönyörű és mióta elkészült még nem jött be, kint játszik. A mesekert és a rovarhotel között ingázik. 


A mesekertet a teraszon fogjuk tartani, hogy egy esetleges vihar ne tegyen kárt benne illetve, hogy rossz időben is tudja használni a csipetcsapat. 


4 megjegyzés:

  1. Ez mennyire ötletes! :) Lehet, hogy kipróbálom! (csak most annyira sok munkám lett, de megoldom) Hol szerezted be a hozzá valókat, ha megkérdezhetem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A növényeket meg a kaspót kertészetben vettem. A mohás fű azt a kertünkből szedtem fel, de mohát is lehet kapni kertészetekben, szerintem még OBI-ban is. Dekor követ még régebben az OBI-ban vettem. A kék színűt, ami a tó, azt pedig virágárusnál. Amúgy sima kővel is jól néz ki a "járda" rész. A házikó egy kiszuperált karácsonyi mécsestartó. A kis pad a gyerekek egyik nem használt játékából van, a figurák pedig kinderek mind. :) A kis kerítést mogyorófa ágából csináltam.

      Arra figyelj, hogy nagyobb fejű kaspót vegyél. legyen elég hely ültetgetni. Fairy garden néven rengeteg inspirációt találsz Pinteresten. :)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! kedvet kaptam hozzá én is, csak egy házikó kell :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Gyerekeknek biztos tetszik majd! :) Ez egy régi, karácsonyi mécsestartó házikó. Lehet kapni külön tündérkert hozzávalókat, kis házikókat, padokat, székeket, hintákat, stb. Én kicsit drágának találtam őket, ezért maradt a régi mécsestartó. Amúgy pálcikából meg faágakból is lehet eszkábálni bútorokat. Én is fogok még egy hintát csinálni hozzá, mert van rá igény. :)

      Törlés